  • 21. Data: 2008-12-04 21:36:24
    Temat: Re: KK Alior -- już mam ;-)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wiesz, trudno nawet najzacieklejszemu zapaleńcowi przekonać gości, którzy
    > robią coś za pieniądze... ;-)

    odniosłem takie same wrażenie, anonim, który tak zaciekle (i prawie po
    trupach) broni banku nie może robić tego z własnej i nieprzymuszonej woli

    > A ja bym kuźwa, NAPRAWDĘ, pieniędzy temu bankowi nie powierzył. Karta to
    > co innego, ale czuję, że długo ona nie przetrwa (ważna jest do 11/09,
    > pewnie najpóźniej po tej dacie bank coś zakombinuje).

    wydana tylko na rok? to niezły ewenement...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2008-12-04 21:37:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-12-04 21:52, Piotr Gralak stwierdził, że:

    ZTCW, to tylko plotki.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 23. Data: 2008-12-04 21:40:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 04 Dec 2008 22:36:24 +0100, RobertS napisał(a):

    > odniosłem takie same wrażenie, anonim, który tak zaciekle (i prawie po
    > trupach) broni banku nie może robić tego z własnej i nieprzymuszonej
    > woli

    Tak, człowiek wprost tego nie napisał, ale na bank pracuje w tym
    startupie.

    > wydana tylko na rok? to niezły ewenement...

    No i to chyba kolejny dowód, że nie byli pewni tego, co nam mogą
    zaoferować...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 24. Data: 2008-12-04 21:49:51
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > No i to chyba kolejny dowód, że nie byli pewni tego, co nam mogą
    > zaoferować...

    Są przewidujący, wiedzą z grubsza ile przetrwają. ;-) Ale wcale nie jest to
    taki ewenement, np. Bank BPH pierwszą kartę wydaje ważną na 1 rok. Dopiero
    kolejne ważne na 2 latka.

    marekz

  • 25. Data: 2008-12-04 22:12:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak, człowiek wprost tego nie napisał, ale na bank pracuje w tym
    > startupie.

    byłoby to bez sensu, gdyby to napisał, on jest przecież tylko
    "anonimowym userem netu", ale komentuje do 16.00 ;-)

    wygląda na to, że po 16.00 możemy ostro po banku pojechać i poczekać na
    jego odp. z rana ;-)

    > No i to chyba kolejny dowód, że nie byli pewni tego, co nam mogą
    > zaoferować...

    jak dla mnie to zupełnie bez sensu, przecież za rok będą musieli ludziom
    nowe karty wysyłać (jeśli nadal bank będzie miał je w swojej ofercie),
    mogli wydać na 2 lata, a toip i regulamin mogą zawsze zmienić!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2008-12-04 22:15:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Są przewidujący, wiedzą z grubsza ile przetrwają. ;-)

    kartę wydaną nawet na 10 lat, bank zawsze może wyłączyć...

    > Ale wcale nie jest
    > to taki ewenement, np. Bank BPH pierwszą kartę wydaje ważną na 1 rok.
    > Dopiero kolejne ważne na 2 latka.

    miałem tylko jedną kk z BPH, ale nie kojarzę, aby była wydana tylko na
    rok...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2008-12-04 22:18:13
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > miałem tylko jedną kk z BPH, ale nie kojarzę, aby była wydana tylko na
    > rok...

    Ja miałem/mam cztery i z każdą tak było.

    marekz

  • 28. Data: 2008-12-04 23:14:16
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 04 Dec 2008 23:12:31 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    > "anonimowym userem netu", ale komentuje do 16.00 ;-)
    >
    > wygląda na to, że po 16.00 możemy ostro po banku pojechać i poczekać na

    To co, damy mu się wykazać ilością postów, na które będzie musiał
    odpowiedzieć? ;)

    Zróbmy ustawkę (kurczę, późno już, dzisiaj nie przejdzie, a jutro będzie
    pomysł spalony) i trzaśnijmy tysiąc negatywnych postów i komentarzy...

    Zaraz, przecież weekend idzie... ;>

    Wasze zdrowie! (także temu anonimowi, przyda mu się ;p )
    Tony

  • 29. Data: 2008-12-04 23:20:59
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Przebój, no przebój! Uważam, że tym przebiłeś to, że przy przeniesieniu
    > karty chcą dokumentów finansowych tak jak BOŚ.

    Marku, do BOSia dołącza kolejna nowość - Allianz. W środę byłem w
    oddziale w Warszawie i założyłem tam konto, a co.
    Zainteresowałem się jedną ich karciną kredytową. Jeszcze wtedy nie
    byłem świadomy tego, co Allianz obiecuje na stronie internetowej, że
    przy ubieganiu się o kartę z limitem składa się oświadczenie o
    zatrudnieniu i zarobkach.
    Mnie w oddziale poinformowano, że zaświadczenie trzeba. Zapytałem o
    procedurę przenosinową. A oto co ode mnie chciano przy procedurze
    przenosinowej:
    - zaświadczenie o dochodach
    - wyciągi z kart przenoszonych, potwierdzone w banku, nawet papierowe,
    nie tylko wydruki z internetu !!

  • 30. Data: 2008-12-05 08:25:45
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > przenosinowej:
    > - zaświadczenie o dochodach
    > - wyciągi z kart przenoszonych, potwierdzone w banku, nawet papierowe,

    Coraz więcej tego miodku, jak widzę...

    Musimy tylko wziąć pod uwagę, że być może jest to pewna forma zacieśniania
    przez banki polityki kredytowej. Łatwiej im wprowadzicod razu restrykcyjne
    zasady, niż potem zmieniać wprowadzone łagodne. W końcu KK były rozdawane na
    prawo i lewo, a teraz strach blady na banki padł, co to będzie. Choć te
    banki, które miały normalne procedury, nadal je chyba zachowały. Pamiętam,
    że pewien czas temu jako pierwszy tamę nieograniczonemu przenoszeniu
    postawił Mille (25k w ciągu całego życia klienta :). Czy mu to pomogło to
    inna sprawa.

    marekz