  • 21. Data: 2009-08-20 21:07:30
    Temat: Re: KK Alior - p?atno?? online - znowu nie dzia?a
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MK wrote:

    > "Michal" <m...@n...org> wrote in message
    >
    > - Sumowanie operacji bieżacych na karcie
    >
    > No fakt. Ja sam potrafie w ciagu sekundy potrafie to okreslic, ale mamy w
    > narodzie wiele cierpiacych na dysmatematyke :). Kilka lat temu sie mowilo
    > na to wtorny analfabetyzm ;).

    hmm, ja w citibank online widze agregacje operacji:

    ... PLN saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z ...
    ... PLN limit kredytowy
    ... PLN saldo dostępne
    ... PLN obecne saldo zadłużenia
    ... PLN dostępny limit wypłat gotówkowych
    ... PLN minimalna kwota do zapłaty płatne do ...

    pozycja "saldo dostepne" uwzglednia blokady i jest chyba wystarczajaca.
    trzeba tu cos odejmowac do pelni szczescia?

  • 22. Data: 2009-08-20 21:09:18
    Od: Michal <m...@n...org>

    Paweł pisze:

> [...]
    >
    > pozycja "saldo dostepne" uwzglednia blokady i jest chyba wystarczajaca.
    > trzeba tu cos odejmowac do pelni szczescia?

    Jak z tej listy _łatwo_ określić, ile w danym miesiącu (cyklu
    rozliczeniowym) wydałem pieniędzy kartą?

    --
    Michał

  • 23. Data: 2009-08-20 21:23:30
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Michal wrote:

    > Jak z tej listy _łatwo_ określić, ile w danym miesiącu (cyklu
    > rozliczeniowym) wydałem pieniędzy kartą?

    ~ ( "obecne saldo zadluzenia" - "saldo zadluzenia na ostanim wyciagu" )
    jesli nie szalejemy, to przewaznie wystarczy wziasc 2 najstarsze cyfry
    z sald i z takim rachunkiem dziecko z podstawowki sobie powinno w mig
    poradzic, ale fakt, brak takiego wyniczku w tej tabeli to moze byc
    dla niektorych bariera ;)

  • 24. Data: 2009-08-20 21:34:37
    Od: Michal <m...@n...org>

    Paweł pisze:

> [...]
    > z sald i z takim rachunkiem dziecko z podstawowki sobie powinno w mig
    > poradzic, ale fakt, brak takiego wyniczku w tej tabeli to moze byc

    Z każdym rachunkiem można sobie poradzić, ale Twój rachunek nie
    uwzględnia blokad (które potrafią być duże czasami) no i przede
    wszystkim nie daje rozwiązania na tacce. Ja wiem, że wszystko MOŻNA
    policzyć, ale PO CO, skoro możnaby mieć od razu policzone i to co do grosza?

    Równie dobrze mogłoby nie być w ogóle żadnych informacji, poza
    zestawieniem transakcji ;) A redukując do absurdu- po co komu system
    internetowy, jak przecież wyciągi raz na miesiąc są no i przecież kwitki
    można zbierać (a także zsumować bo dziecko w poddstawówce przecież
    umie). Przez 50 lat ludzie tak korzystali z kart i żyją :P

    Wiadomo, że problem poważny nie jest, ale conajmniej kilka banków ma
    sumę operacji bieżących podaną w systemie i tutaj też by się przydało.
    Wiadomo też, że nie jest to najistotniejszy element oceny karty
    kredytowej, ale miałem chyba prawo napisać, że bez wielu rzeczy system
    Citi jest nieco kulawy a przynajmniej wielu rzeczy mu brakuje? Skoro już
    mnie o to zapytano...

    Zwróć uwagę, że ogólnie kartę oceniam bardzo dobrze (gdyby jeszcze nie
    te kursy walut... ).

    --
    Michał

  • 25. Data: 2009-08-20 21:44:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

[...]

    Ooooo... a ja tak wlasnie mam do KK. Jakos zyje, wyciagi przychodza raz na
    miesiac... Informacja o blokadzie SMSem, ale ich nie dodaje i nie
    ewidencjonuje. I nie czuje takiej potrzeby.

    MK

  • 26. Data: 2009-08-23 08:16:45
    Temat: Re: KK Alior - płatność online - znowu nie działa
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Mithos pisze:

> [...]
    > nagród. Ale aktualnie na BP nie tankuję, a punktów za płatności zbiera
    > się jednak niewiele (dużo wpadało za produkty premiowane). Zwrot 1% z KK
    > Alior wychodzi korzystniej.
    >
    > Poza tym bank przysłał mi spersonalizowaną kartę (sam chciałem), która
    > wygląda IMO tragicznie (zdjęcie na pół paznokcia, w dodatku całkowicie
    > nieczytelne oraz podpis nie wiadomo skąd). No i taki bajer : na KK Citi
    > nie mieści się moje pełne imię i nazwisko, które sumarycznie mają 20
    > znaków (na Citi wchodzi 19). Jakiś archaiczny system produkcji kart

    Witam,

    U mnie jak narazie na 4 próby zapłaty tą kartą jedna tylko nie przeszła,
    w sumie babka tylko raz jej użyła i przy odmowie zapytała czy mam inną
    kartę.

  • 27. Data: 2009-08-25 18:01:08
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 20 Aug 2009 22:28:38 +0200, MK wrote:

    > - Podstawowy chociaż system wniosków i dyspozycji (np zwiększenie limitu)
    >
    > Ale za to chyba mozna smsem ;).

    Próbowałem jakieś 3-4 miesiące temu - wysłałem SMSa, oddzwonili, że tak już
    się nie da,

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki