  • 1. Data: 2011-03-25 08:46:42
    Temat: [KK] BPH Zakupowa?
    Od: "stud" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Co sadzicie o karcie Zakupowej BPH?

    Z plusow jakie widze:
    + cashback 1.5% (ale tylko 25,- miesięcznie, co przy moim poziomie wydatków
    jest OK) - da mi większy zysk niż Polbankowa Era
    + GP standardowy do 54 dni
    + podgląd online w standadzie (bez wodotryskow)
    + ubezpieczenia opcjonalne

    +/- Visa PayWave

    - to chyba sam bank BPH z nie najlepszą opinia, ale ma nadzieje, ze moj
    bezposredni kontakt z bankiem skonczy sie w momencie wydania karty :-)

    Bezplatnosc przy rocznym obrocie 12.000 jest do wyrobienia (inaczej 85,-).

    Jakies inne kruczki i minusy?

    stud

  • 2. Data: 2011-03-25 08:51:40
    Temat: Re: [KK] BPH Zakupowa?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > bezposredni kontakt z bankiem skonczy sie w momencie wydania karty :-)
    >
    > Bezplatnosc przy rocznym obrocie 12.000 jest do wyrobienia (inaczej 85,-).

    w dziwny sposób naliczają opłaty, musiałem zapłacić chociaż wcześniej
    zrezygnowałem z niej, reklamacja nic nie dała...
    dokładnie przeanalizuj TOiP żeby w jakiś kanał nie wpaść

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-03-25 09:04:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "stud" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > bezposredni kontakt z bankiem skonczy sie w momencie wydania karty :-)
    >
    > Bezplatnosc przy rocznym obrocie 12.000 jest do wyrobienia (inaczej 85,-).

    Naprawdę nie warto wchodzić w relacje z tym bankiem, jeśli masz jakąkolwiek
    alternatywę. Zdecydowanie ci to odradzam, a parę kart w życiu już miałem.
    Bank obecnie kompletnie sobie nie radzi.

    Moja reklamacja z września została rozwiązana dopiero przedwczoraj dopiero
    po skierowaniu sprawy do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego. Przy czym jak
    na razie bank zrezygnował dopiero ze swoich roszczeń, kwoty
    zadośćuczynienia, której się domagałem jak na razie nie przekazał, więc i
    tak zapewne skończy się w sądzie cywilnym. A poszło o niecałe 400 zł, które
    się bankowi zamarzyło.

  • 4. Data: 2011-03-25 09:07:02
    Od: "stud" <n...@p...onet.pl>

    > w dziwny sposób naliczają opłaty, musiałem zapłacić chociaż wcześniej
    > zrezygnowałem z niej, reklamacja nic nie dała...
    > dokładnie przeanalizuj TOiP żeby w jakiś kanał nie wpaść

    A to chyba chodzi o to, że opłata roczna jest z dołu, więc jeśli zrezygnowałeś
    w roku, w którym nie wyrobiłeś limitu zwolnienia, to pewnie stąd "dowalili"
    opłatę.
    Jeśli rezygnować, to w roku, w którym już się limit wyrobiło.
    Ten kruczek już "wyśledziłem" :-)

    Z jakiego powodu zrezygnowałeś?

    stud

  • 5. Data: 2011-03-25 10:41:58
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    > Naprawdę nie warto wchodzić w relacje z tym bankiem, jeśli masz
    > jakąkolwiek
    > alternatywę. Zdecydowanie ci to odradzam, a parę kart w życiu już
    > miałem. Bank obecnie kompletnie sobie nie radzi.

    Potwierdzam. To co ostatnio wyprawia się w tym banku to tragedia.
    Przykład, wczoraj naliczono mi opłatę za prowadzenie konta 13.99zł, w
    systemie bankowosci elektronicznej "minus" pojawił się dzisiaj. Do
    godziny 11 miałem już dwa telefony, każdy zaczynający się weryfikacją.
    Czy to nie jest lekka przesada? Człowiek, nie ma czasu na reakcję. Żadem
    bank tego nie robi. Dwa miesiąc temu miałem chyba 10 połączeń
    nieodebranych w jeden dzień. Konto używam sporadycznie, po pojawieniu
    się minusu zawsze były robione spłaty. Najwyższa pora je zamknąć.

    Pozdr.
    P.

  • 6. Data: 2011-03-25 10:41:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A to chyba chodzi o to, że opłata roczna jest z dołu, więc jeśli zrezygnowałeś
    > w roku, w którym nie wyrobiłeś limitu zwolnienia, to pewnie stąd "dowalili"
    > opłatę.

    pewnie tak

    > Jeśli rezygnować, to w roku, w którym już się limit wyrobiło.
    > Ten kruczek już "wyśledziłem" :-)
    >
    > Z jakiego powodu zrezygnowałeś?

    bo nie wyrobiłem limitu, a była to jakaś karta "samochodowa" (znizki za
    paliwo), suma sumarum wyszedlem na swoje

    teraz za paliwo place debetowka z Mille (dobre konto) i 3% ślicznie
    wraca na konto ;-)

    dodam jeszcze, że jakieś 7-8 lat temu mialem inną kk w BPH, potem BPH
    (ta część) zostala przejeta przez PeKaO....a wyciagi dostaje do dzisiaj,
    wiele razy dzwonilem na infolinie, 2x pisalem pisma w oddzialach i NIC =
    czlowiek przegral z systemem, ani rachunku ani karty pracownicy nie
    widza, a jednak wyciągi dostaję (co jakieś pół roku)

    więc jak masz alternatywę (nietrudno ją znaleźć) to daj sobie spokój z BPH

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-03-25 15:33:40
    Od: n...@p...onet.pl

    > więc jak masz alternatywę (nietrudno ją znaleźć) to daj sobie spokój z BPH

    No właśnie. Jaka jest altenatywa?
    Interesuje mnie sama karta kredytowa, z najlepszym cahs-backiem, bez kont
    osobistych, debetówek i dodatkowych przelewów.
    Polbank daje 1%, inni w przedziale 0.5%-1%.
    Chyba tylko "bepeh" ma 1.5%.
    I przy wydatkach 1.500 - 2.000 miesięcznie chyba da najwięcej "wisienek".
    Patrzyłem też City ZTM, ale też mniej.

    Masz jakąś propozycję? O Dobrym Koncie wiem, tylko trzeba bawić się w przelew
    1.000, w Toyocie trzeba mieć spore aktywa, aby załapać się na zwrot - coś
    jeszcze?

    stud

  • 8. Data: 2011-03-25 16:42:04
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    NIE BPH !!!

    > - to chyba sam bank BPH z nie najlepszą opinia, ale ma nadzieje, ze moj
    > bezposredni kontakt z bankiem skonczy sie w momencie wydania karty :-)

    Zapomnij, będziesz miał wiele nierozwiązywalnych problemów i będziesz się musiał
    z nimi często kontaktować żeby odzyskać swoje pieniądze i dobre imię w BIK.

    W moim przypadku wyglądało to tak:

    Bank zawalił, ponieważ po raz kolejny nie potrafił w skuteczny sposób ściągnąć
    za pomocą polecenia zapłaty kwoty zadłużenia karty kredytowej. Naliczył mi za to
    opłatę karną i odsetki za opóźnienie płatności.

    Do swojej winy przyznał po ponad pół roku (a ma 30 dni na odpowiedź na
    reklamację), po wielu pismach i telefonach, po tym jak przynisłem pismo z
    drugiego banku że nie otrzymał zapytania o płatność, zamknąłem w BPH wszystkie
    rachunki i przekazałem sprawę do Arbitra Bankowego (po raz pierwszy w życiu, a
    jestem klientem wielu różnych banków i ich usług i z wieloma miałem trudne
    sytuacje).
    Propozycja "ugody" mnie dobiła. Bank nawet nie uznał za stosowne zwrócić mi
    opłaty za Arbitra ani nienaleznie naliczonych odsetek, uprzejmie zrócił mi karę,
    ale za to przekazem pocztowym (już nie mam w nim żadnych rachunków) za który
    kazał mi zapłacić.

    Czekam na orzeczenie Arbitra Bankowego.

    Odradzam współpracę z BPH - brak kompetencji, bałagan, zrzucanie kosztów
    własnych błędów na klientów to ich założenia biznesowe.
    Nie opłaca się.

    MichalL

  • 9. Data: 2011-03-25 18:24:18
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > czlowiek przegral z systemem, ani rachunku ani karty pracownicy nie
    > widza, a jednak wyciągi dostaję (co jakieś pół roku)

    Masz niezamknięty rachunek karty. Sama karta może być zamknięta.
    Pracownik Oddziału tego nie widzi. Pracownik kartolini widzi.
    W oddziale mogą Ci wyłączyć wyciągi do zamkniętej karty.
    Napisz pismo i wyślij do centrali - to zawsze pomaga.

    Darek

  • 10. Data: 2011-03-25 18:59:29
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message

> [...]
    > się w sądzie cywilnym. A poszło o niecałe 400 zł, które się bankowi zamarzyło.

    To jest decyzja Arbitra czy banku?
    Bank może zaproponowac ugodę, a ty możesz się na nią nie zgodzić i w terminie do
    7 dni wysłać pismo do Arbitra. Arbiter rozsądzi kto ma rację. Działa jak sąd i
    podejmuje decyzje wiążące dla banku.

    MichalL