    From: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK BPHPBK
    Date: Mon, 24 Jun 2002 17:39:00 +0200

    W końcu odebrałem srebrną KK Mastercard. Co prawda musiałem w tym celu wyjść
    wcześniej z pracy, bo moja filia jest czynna tylko do 17.00, ale mam kartę.
    Bardzo ładna.
    Sympatyczne jest ubezpieczenie KL do 10 000$ i NNW do 10 000$. Nie ma wymogu
    zapłacenia kartą za wyjazd.
    Przy okazji usiłowałem wyjaśnić problem niskiego limitu który otrzymałem.
    Dowiedziałem się że algorytm liczenia wygląda następująco:

    limit = dochody miesięczne netto - 1500zł - 10%wnioskowanego limitu -
    obciążenia_typu_spłata kredytu

    Przestałem się dziwić, dlaczego limit jest niższy od dochodów. Bo po prostu
    nie może być wyższy.

    Jeszcze jedna ciekawostka. Minimalne dochody wymagane do otrzymania karty to
    2500 zł.
    czyli wtedy max limit to <1000 zł
    Minimalny limit karty to 2500 zł.
    Żeby dostać ten limit, trzeba mieć dochody ponad 4000 netto i nie mieć
    żadnych kosztów.

    Informacja o tym, że wystarczą dochody 2500 netto to kompletna ściema.
    I karta robi się mało fajna. I bank traci po raz kolejny na wiarygodności.

    MichalL