  • Data: 2007-07-30 18:45:15
    Temat: KK BZWBK
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ewenement ? Do BZ WBK nie da sie przeniesc KK ! Sprawdzalem na www i nie
    ma... wiec zadzwonilem do banku i powiedziano mi ze KK przeniesc sie do
    nich nie da. Jedyne co mi przedstawiono to cytuje "zamkniecie starej
    karty i wyrobienie sobie nowej na podstawie zaswiadczenia o dochodach".

    O ile konto moglbym tam miec jeszcze calkiem przyzwoite (lapie sie na to
    <30 wiec jakis czas moglbym miec wszystko darmowe), tyle ze ta opcja z
    KK mnie rozbroila.

    Ktos ma jakies inne, bardziej pozytywne odczucia zwiazane z tym bankiem ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos