  • 1. Data: 2005-05-05 12:58:13
    Temat: KK BZWBK i przekroczenie terminu spłaty - kiedy kara ?
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Witam!
    Właśnie dopadło mnie coś takiego jak w temacie (termin 2 maja, spłata 4
    maja), zastanawiam się kiedy w podglądzie przez Internet zobaczę karną
    opłatę + odsetki ? Przy generowaniu nowego wyciągu ?

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2005-05-05 14:41:49
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > maja), zastanawiam się kiedy w podglądzie przez Internet zobaczę karną
    > opłatę + odsetki ? Przy generowaniu nowego wyciągu ?

    tak, ale kara może Cie ominąć
    ja raz się spóźniłem o 1 dzień i mi darowali
    wcześniej miałem przypadek, że się spóźniłem o 1 dzień, ale z winy banku - bo z
    konta osobistego w BZ WBK kasa zeszła w dniu spłaty a na koncie KK pojawiła się
    po kilku dniach
    po telefonie opłate karną anulowano