  • 1. Data: 2008-06-04 16:41:55
    Temat: KK Citi i PIN
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zy komus z was zdazylo sie przy jakiejs okazji (jakiej?), ze placac KK
    Citi zostal poproszony o autoryzacje pinem?
    Mi przez rok jeszcze ani razu, tak , ze nawet zapomnialem tych cyferek.

  • 2. Data: 2008-06-04 16:52:36
    Temat: Re: KK Citi i PIN
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf pisze:
    > zy komus z was zdazylo sie przy jakiejs okazji (jakiej?), ze placac KK
    > Citi zostal poproszony o autoryzacje pinem?
    > Mi przez rok jeszcze ani razu, tak , ze nawet zapomnialem tych cyferek.
    neste.

    KJ

  • 3. Data: 2008-06-04 16:57:30
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 04 Jun 2008 18:41:55 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > zy komus z was zdazylo sie przy jakiejs okazji (jakiej?), ze placac KK
    > Citi zostal poproszony o autoryzacje pinem?
    > Mi przez rok jeszcze ani razu, tak , ze nawet zapomnialem tych cyferek.

    Mi się nigy nie zdarzyło. Nigdy też nie robiłem zakupów na żadnej
    bezobsługowej stacji benzynowej :)

  • 4. Data: 2008-06-04 17:12:05
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Citi i pin to tylko w neste sie spotkalem, chociaz wyjatki sa,np
    PINowa z chipem KK Multibanku w sklepie w USA, brak jakiejkolwiek
    autoryzacji - ani podpisu ani PINu, no ale to moze kwestia niewielkiem kwoty
    <30$

  • 5. Data: 2008-06-04 17:33:25
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 04 Jun 2008 18:41:55 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > zy komus z was zdazylo sie przy jakiejs okazji (jakiej?), ze placac KK
    > Citi zostal poproszony o autoryzacje pinem?

    Owszem, na jakiejś stacji benzynowej... chwilę trwało, zanim przypomniałem
    sobie PIN :)

    AK

  • 6. Data: 2008-06-04 17:45:37
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > zdazylo sie przy jakiejs okazji (jakiej?), ze placac KK
    > Citi zostal poproszony o autoryzacje pinem?
    > Mi przez rok jeszcze ani razu, tak , ze nawet zapomnialem tych cyferek.

    Carrefour Bydgoszcz.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2008-06-04 19:41:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 04 Jun 2008 18:41:55 +0200, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >zy komus z was zdazylo sie przy jakiejs okazji (jakiej?), ze placac KK
    >Citi zostal poproszony o autoryzacje pinem?

    Nie, nawet nie mam pinu.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 8. Data: 2008-06-04 20:30:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > neste.

    Wszystkie terminale samoobslugowe... moza stacjami benzynowymi moga byc
    automaty biletowe w Cinema City...

    MK

  • 9. Data: 2008-06-04 20:37:59
    Od: Darek <d...@g...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > zy komus z was zdazylo sie przy jakiejs okazji (jakiej?), ze placac KK
    > Citi zostal poproszony o autoryzacje pinem?
    > Mi przez rok jeszcze ani razu, tak , ze nawet zapomnialem tych cyferek.

    Sklepy w Danii i na Islandii (a tam to jeszcze wszystkie stacje
    benzynowe, mają chyba tylko samoobsługowe) - za pierwszym razem nieźle
    mnie wcięło jak mi kobieta podała Pinpad. :)

  • 10. Data: 2008-06-04 20:43:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MK pisze:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wszystkie terminale samoobslugowe... moza stacjami benzynowymi moga byc
    > automaty biletowe w Cinema City...

    A faktyczynie zapomniałem, ale Galerii MOkotów tak było :)
    KJ