  • 1. Data: 2010-04-14 14:29:34
    Temat: KK Citi - jedna pozytywna zmiana
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Nie wiem czy to przypadek, ale po raz pierwszy widzę by Citi mi zaksięgowało
    wpłatę na KK w tym samym dniu w którym puściłem przelew na jej konto.
    Przelew poszedł drugim elixirem - AFAIR już bywało że puszczałem jeszcze
    drugim elixirem a i tak pieniądze były dostępne na KK dopiero po północy.

    Czyżby ten ficzer się pojawił razem z pokazywaniem blokad on-line? Bo to też
    bardzo ładnie działa, w zasadzie parę sekund po pacnięciu transakcji blokada
    już była widoczna w systemie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2010-04-14 19:45:49
    Temat: Re: KK Citi - jedna pozytywna zmiana
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > drugim elixirem a i tak pieniądze były dostępne na KK dopiero po północy.

    spłacałeś kk z konta w Citi czy z innego banku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-04-14 21:46:00
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > bardzo ładnie działa, w zasadzie parę sekund po pacnięciu transakcji blokada

    Tak jest od jakiś 3 miesięcy. Księgowane nadal jest dnia następnego, ale
    spłata po przyjściu sesją ELIXIRu natychmiast jest widoczna w...
    "blokadach" jako merchant "spłata". I od razu zwiększa kwotę środków
    dostępnych.

  • 4. Data: 2010-04-15 07:25:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 21:45:49 +0200, RobertS napisał(a):
    > spłacałeś kk z konta w Citi czy z innego banku?

    Z konta Citi zawsze była od razu widoczna. A ja spłacam z innego...
    Czyli faktycznie - tak jak pisze Filip, to działa od czasu wprowadzenia
    podglądu blokad. Miło :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2010-04-15 12:00:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 23:46:00 +0200, filip lach napisał(a):

> [...]
    > spłata po przyjściu sesją ELIXIRu natychmiast jest widoczna w...
    > "blokadach" jako merchant "spłata". I od razu zwiększa kwotę środków

    No to Citi mocno wysforowało się przed Polbank, bo tam spłata z własnego
    konta w Polbanku własnej karty jest dopiero widoczna po nocnych
    egzorcyzmach ;)

    --
    xbartx