  • 1. Data: 2010-04-14 16:12:00
    Temat: WIBOR3M
    Od: Karol MARCHEWKA <K...@S...pl>

    Co się dzieje z WIBOREM
    Stopy RPP nie zmniejszyła a on spadł w ciągu trzech tygodni z 4,12 na 3,90.
    Nie żebym się nie cieszył, ale jakieś to nie znajdujące racjonalnego
    wytłumaczenia..

    Karol

  • 2. Data: 2010-04-14 20:36:05
    Temat: Re: WIBOR3M
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <K...@S...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hq4pge$vhq$...@n...onet.pl...
> [...]
    > 3,90.
    > Nie żebym się nie cieszył, ale jakieś to nie znajdujące racjonalnego

    Nie wiem co sie dzieje, ale _na pewno_ rzad nad tym panuje :)))

    RPP nie ma zadnego wplywu na WIBOR.
    IMHO RPP udaje ze steruje, a banki udaja, ze sluchaja :)

    Ale ja sie nie znam, takie tylko wrazenia posiadacza kredytu hipotecznego.

    Skoda tylko, ze spada teraz, wolalbym w czerwcu, a tak pewnie zdarzy wrocic
    do ~4,20.
    W miedzyczasie RPP sie nasteruje od cholery :)

    Pozdrawiam
    alacak

  • 3. Data: 2010-04-14 20:50:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Karol MARCHEWKA <K...@S...pl> writes:

    > Co się dzieje z WIBOREM
    > Stopy RPP nie zmniejszyła a on spadł w ciągu trzech tygodni z 4,12 na
    > 3,90.

    A jakiej stopy nie zmniejszyla RPP, i jaka ona ma wysokosc?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2010-04-14 21:12:26
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości grup

    > A jakiej stopy nie zmniejszyla RPP, i jaka ona ma wysokosc?

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/rp
    p;pozostawila;stopy;procentowe;bez;zmian,89,0,604761
    .html

    mi google dziala...

    Pozdrawiam
    alacak

  • 5. Data: 2010-04-14 23:38:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "alacak" <j...@o...pl> writes:

    > mi google dziala...

    A myslisz ze z jakiego powodu wlasnie tak sformulowalem pytanie?
    --
    Krzysztof Halasa