  • 21. Data: 2008-01-20 22:08:43
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:035039e3-a5bc-4577-9209-330eff864e52@v17g2000hs
    a.googlegroups.com...
    On 20 Sty, 21:46, "ygreko" <y...@...com> wrote:
    > W citku zdarza sie, ze niektorzy uzytkownicy maja popsuta wersje. U mnie
    > nie bylo widac przelewow z data przyszla z KO, ale juz widac.

    A ktora sesja wtedy wychodza? Pierwsza?
    Zalozylem KO pod splacanie KK i mialbym wygode, jakbym tak sobie
    zadysponowal.

    ~~~~~~~~

    Dobry pomysl, ale raczej o nim zapomnij. Konsultanci na citiphone nie
    widza przelewow z data przyszla z KO i wobec tego nie bedzie tez tej
    funkcjonalnosci na online. Zdecydowanie zaloz sobie zerowe zaufanie do tej
    funkcji i lepiej splacaj z emaxplusa, chociaz odsetek szkoda...

  • 22. Data: 2008-01-20 22:10:25
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "smE" <n...@n...com> wrote in message news:4vewbecjlnrx.dlg@th.el.ma...
    > Zadzwoniłem do citi i wyjaśniłem sprawę. Podobno jest jakaś promocja, a
    > przynajmniej ja w niej biorę udział, która polega na tym, że w styczniu
    > nie muszę spłacać kwoty minimalnej. Dlatego też nie mam dostępnej
    > informacji do kiedy trzeba spłacić kartę :) Od lutego ma być normalnie.

    Upewnij sie jeszcze - oczywiscie ze jest taka promocja, ale i tak powinno
    pokazac sie "0 zl termin splaty xx.xx.xxxx", a przynajmniej tak pokazuje
    sie to na wyciagu papierowym czy tym online w pdfie.
    Jak sadze trafiles na niepewnego tej wiadomosci konsultanta, sprawdz
    jeszcze ze trzy razy i wtedy wyciagnij srednia :).

  • 23. Data: 2008-01-20 22:13:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 22:08, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> [...]
    > funkcjonalnosci na online. Zdecydowanie zaloz sobie zerowe zaufanie do tej
    > funkcji i lepiej splacaj z emaxplusa, chociaz odsetek szkoda...

    Sie zaloguje po prostu i splace recznie.

  • 24. Data: 2008-01-20 22:16:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 22:05, smE <n...@n...com> wrote:

    > Dokładnie to drugie. Nie muszę nic spłacać, ale odsetki będą naliczane
    > normalnie.

    To niezla zmylka.
    W BPH podaja 0 splaty kwoty minimalnej gdy ma sie nowa karte w okresie
    promocyjnym, ze 116 dniowym okresem bezodsetkowym.

  • 25. Data: 2008-01-20 22:17:27
    Od: smE <n...@n...com>

> [...]
    > Jak sadze trafiles na niepewnego tej wiadomosci konsultanta, sprawdz
    > jeszcze ze trzy razy i wtedy wyciagnij srednia :).

    Konsultant sprawiał wrażenie, że jest pewny swojej odpowiedzi. Zresztą datę
    spłaty już znam, a to było najistotniejsze. Jak w przyszłym miesiącu nie
    będę miał informacji o dacie spłaty to będę ich nękał dalej, na razie dam
    sobie spokój :)

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2008-01-20 22:18:42
    Od: otrov <o...@p...wp.pl>

    smE pisze:

    > Dokładnie to drugie. Nie muszę nic spłacać, ale odsetki będą naliczane
    > normalnie.

    Też trafiłem na taką "promocję". Bardziej to promocja dla Banku na
    złapanie tych co nie doczytają niż dla ludzi korzystających z karty. Dla
    nich (w tym i mnie) taka promocja, że nie widać do kiedy mam spłacić
    całość zadłużenia.

    Niech se w d**e wsadzą takie "promocje". Tak samo jak dzwonienie z
    proponowaniem kredytu zamiast zwyczajnie zwiększyć limit na karcie.

    o.

  • 27. Data: 2008-01-20 22:20:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 22:18, otrov <o...@p...wp.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Niech se w d**e wsadzą takie "promocje". Tak samo jak dzwonienie z
    > proponowaniem kredytu zamiast zwyczajnie zwiększyć limit na karcie.

    O przepraszam. Na karcie nie ma 25% RSO jak na tym ichnim wydzwanianym
    kredycie ;)

  • 28. Data: 2008-01-21 00:11:03
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Sie zaloguje po prostu i splace recznie.

    I wtedy odpowiedz brzmi: wychodza najblizsza sesja, chyba ze bedzie
    overflow.

  • 29. Data: 2008-01-21 07:17:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sensei" <n...@n...pl> wrote in message

    > terminu nie ma gdy pojawia sie opcja "zero splaty" pojawia sie ona raz na
    > pol roku, dowiedzialem sie o tym od infolinii. Za miesiac bedziesz mial
    > kwote minimalna do splaty wtedy pojawi sie przy niej normalna data.

    Kwota minimalna to chyba pojawi sie jak skorzystasz z opcji skip payment.
    Dopoki nie skorzystasz przysluguje ci mozliwosc skorzystania, wiec pewnie
    zawsze bedzie 0.

    > Zeby onlinie zobaczyc zawsze date do splaty trzeba uruchomic wyciagi
    > online.

    IMHO to ograniczenie funkcjonalnosci i niezbyt etyczna praktyka.

    MK

  • 30. Data: 2008-01-21 11:08:26
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Próbował już ktoś?
    > Trzeba podać nr karty i PIN do bankomatu...
    > To jakiś żart?

    Po zalogowaniu mozesz zmienic PIN do karty, a podajesz go tylko
    przy rejestracji.

    a.