  • Data: 2007-08-03 08:19:54
    Temat: KK Citi - rozbój na kursie - kto inny ma sensowna KK?
    Od: "Rafal" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Transakcja w euro wykonana 27/07 KK Citibanku (visa) - kurs przeliczenia
    EUR/PLN - 3.97 (!!) przy kursie sprzedaży euro w tym banku w tym dniu - - ok
    3.86 (kurs średni NPB to zdaje się w tym dniu coś koło 3.78).
    Co ciekawe w tym dniu euro na karcie debetowej (VE) w PKOBP - 3.87
    Skąd Citi bierze te cholerne kursy walut (bo już któryś raz widze kosmiczne
    kursy u nich - to nei jest kurs visy bo PKOBP też musiałoby mieć coś podobnego,
    a tymczasem 10gr taniej, co przy sporych transakcjach jest już nie bez
    znaczenia...

    Jaki bank stosuje sensowne przeliczenie kursów (głównie chodzi mi o euro) na
    karcie kredytowej, a jednocześnie nie ma jakichś zabójczych kosztów (% kredytu
    mnie nie interesuje bo nie korzystam, interesuje mnie przede wszystkim
    bezpieczeństwo w transakcjach internetowych i sposób reagowania na ew
    reklamacje.. no i żeby to była KK przy limicie c/a 10 kzł