  • Data: 2007-09-06 21:42:02
    Temat: Re: KK Citi - rozbój na kursie - kto inny ma sensowna KK?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <T...@g...com> wrote in message
    news:1188810453.514900.304800@w3g2000hsg.googlegroup
    s.com...
    jaką kartą kredytową najlepiej płacić u UK - chodzi o przeliczniki

    placenie w UK- wyrobic sobie przed wyjazdem mastercarda debetowego(WBK)
    podlaczonego do konta w GBP, funty kupic wczesniej. Wszystkie karty jakie
    znam doliczaja prowizje od waluty innej niz EUR nastepnie przeliczaja na EUR
    po kursie VISA a potem na PLN. Zaoszczedzisz sporo jak zrobisz tak jak
    mowie. jestem w UK i na poczatku taki wariant sie sprawdzil, teraz mam
    Maestro z banku w UK i nie ma juz problemu.