    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Citi - wyciag online
    Date: Thu, 13 Dec 2007 09:21:46 +0100

    mam aktualizowanego nortona antyvirusa z firewallem - wszystko dotychczas
    dzialalo normalnie, nawet z stronami citi, nic nie zmienialem
    a dzis nie moge sciagnac wyciagu z kredytowki citi.
    gdy chce go sciagac to system pyta czy na pewno (standardowy pasek na gorze
    okna), gdy klikam ze tak to system citi mnie wywala
    gdy chce tylko wyswietlic wyciag to dostaje kuminikat ze nie mam acrobat
    readera (na wszelki wypadek zainstalowelem nowego jeszcze raz i tez nic)

    co oni tam robia ? macie tez takie problemy ?