  • 11. Data: 2007-01-17 19:58:25
    Temat: Re: KK Citi - zmiana okresu rozliczeniowego
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Mi zaproponowali, ze mi ten zakup (1500zl) moga rozlozyc na raty (plan
    > komfort czy jak tam to sie nazywa). Oprocentowanie 9,9% i zero prowizji
    > czy cos. Fajna sprawa, zwlaszcze jak sie kupi jakies nadprogramowe HDTV
    > czy cos :)

    powiedzieli, ze bez prowizji?
    w TOiP znajdziesz prowizję 3% min. 7zl czyli od 1500 zł powinni naliczyc
    45zl prowizji...

  • 12. Data: 2007-01-17 20:00:48
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

> [...]
    > komfort czy jak tam to sie nazywa). Oprocentowanie 9,9% i zero prowizji
    > czy cos. Fajna sprawa, zwlaszcze jak sie kupi jakies nadprogramowe HDTV

    Niby klient ma wrazenie, ze bank dba o niego, proponuje rozlozenie zakupu
    na raty a prawda jest takze, ze tu akurat bank dba jak najbardziej o siebie.
    Gdyby sie okazalo, ze to nie Ty dokonujesz transakcji to traci
    pieniadze bank. No i zysk dla banku wiekszy jak wezmiesz zakup
    na raty niz gdy splacisz calosc w GP.
    Ale w sumie tez chce wziac KK z Citi;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 13. Data: 2007-01-17 20:08:01
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Nie mam. Chyba, ze sie na wyciagu okaze ze jednak mam, pomimo ze nie
    > chcialem :)

    a moze masz ubezpieczenie co?? bo ja tez zaraz jak dostalem kk citi
    zrobilem zakup za 1600 zl i to jest transakcja online w sklepie
    internetowym i nikt nie potwierdzal zakupu!!?? a ubezpieczenie mam
    wszystkie wylaczone

  • 14. Data: 2007-01-17 20:11:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > powiedzieli, ze bez prowizji?

    Tak powiedzieli.

    > w TOiP znajdziesz prowizję 3% min. 7zl czyli od 1500 zł powinni naliczyc
    > 45zl prowizji...

    Wiem, widzialem. Tak samo sa dwa rodzaje oprocentowania podane ale
    podobno dla mnie jest to nizsze. Najwyzej nagram pana/pania z Citiphone
    na dyktafon :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2007-01-17 20:14:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > na raty a prawda jest takze, ze tu akurat bank dba jak najbardziej o siebie.
    > Gdyby sie okazalo, ze to nie Ty dokonujesz transakcji to traci

    Raczej traci sprzedawca, bo banku cofnie kase.

    > No i zysk dla banku wiekszy jak wezmiesz zakup
    > na raty niz gdy splacisz calosc w GP.

    No jasne, ale jak sobie pomysle o zalatwianiu rat w jakich lukasach i
    innych, braniu zaswiadczen itp. to taka opcja na KK Citi wydaje sie
    idealna sprawa (zwlaszcza jak sie kupi jakichs rzeczy na promocji za
    kilka tysiecy PLN).

    > Ale w sumie tez chce wziac KK z Citi;)

    Polecam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2007-01-17 20:16:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szogun11 napisał(a):
> [...]
    > zrobilem zakup za 1600 zl i to jest transakcja online w sklepie
    > internetowym i nikt nie potwierdzal zakupu!!?? a ubezpieczenie mam

    We wniosku na pewno ich nie zaznaczylem. Chyba, ze sie "same" wlaczyly.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2007-01-17 20:25:28
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Polecam.

    he he, tyle dobrego napisalismy na grupie nt kk Citi, ze chyba bank
    powinien nam cos
    za te "agitacje" odpalic ;-))

    na tym kredycie bank oczywiscie chcialby na kliencie dodatkowo zarobic,
    ale klient okazal sie swiadomy i kredytu niepotrzebujacy ;-))

  • 18. Data: 2007-01-17 20:33:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.01.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

> [...]
    > komfort czy jak tam to sie nazywa). Oprocentowanie 9,9% i zero prowizji
    > czy cos. Fajna sprawa, zwlaszcze jak sie kupi jakies nadprogramowe HDTV

    3% prowizji.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 19. Data: 2007-01-17 20:33:28
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    > We wniosku na pewno ich nie zaznaczylem. Chyba, ze sie "same" wlaczyly.

    zadzwon na citi phone i sprawdz, bo ja tez nie zaznaczylem a byly
    wlaczone i daj znac na grupe :)

    pozdro

  • 20. Data: 2007-01-17 20:34:15
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > innych, braniu zaswiadczen itp. to taka opcja na KK Citi wydaje sie
    > idealna sprawa (zwlaszcza jak sie kupi jakichs rzeczy na promocji za

    Znienawidzony przez nas multi ma to taniej (przynajmniej jeśli te
    raty to na mniej niż rok). 11% i 1% prowizji.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/