  • 21. Data: 2007-01-17 20:42:58
    Temat: Re: KK Citi - zmiana okresu rozliczeniowego
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Znienawidzony przez nas multi ma to taniej (przynajmniej jeśli te
    > raty to na mniej niż rok). 11% i 1% prowizji.

    Citi ma 9,9% i obiecano mi brak prowizji. Na moje oko Citi ma taniej ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 22. Data: 2007-01-17 20:44:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > 3% prowizji.

    Dzwonili i obiecali 0%.

    Tak jak w Raiffeisen bralem KK z misiem i pomimo, ze w cenniku bylo 75zl
    (czy tam 90, nie pamietam) to dostalem w promocji (ktorej de facto nie
    bylo, dowiedzialem sie o niej przez telefon).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2007-01-17 20:45:27
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.01.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > Citi ma 9,9% i obiecano mi brak prowizji. Na moje oko Citi ma taniej ;)

    O ile dadzą bez prowizji :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 24. Data: 2007-01-17 20:47:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > O ile dadzą bez prowizji :)

    Nagram na dyktafon :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 25. Data: 2007-01-17 21:04:11
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > (czy tam 90, nie pamietam) to dostalem w promocji (ktorej de facto nie
    > bylo, dowiedzialem sie o niej przez telefon).

    Jakos mnie Citilinia jeszcze nie oklamala wiec bylbym sklonny w to
    uwierzyc...

    W regulaminie kk Citi rowniez nie ma zapisu, ze bank moze zwolnic z
    oplaty rocznej przy spelnieniu jakis tam warunkow. A wystarczy jedna
    rozmowa i zwalniaja czlowieka z oplaty do konca zycia ;-))

    RobertS

  • 26. Data: 2007-01-17 21:04:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Przy okazji dzisiaj placilem karta na kwote 1500zl i od razu mialem
    > telefon z banku, czy potwierdzam zakup. Fajna sprawa i + dla banku.

    Co w tym fajnego dokladnie? Niektorzy nie lubia niezamawianych
    telefonow. A jakbys nie odebral to co by sie stalo? Zastrzezenie?

    > Drugi plus jest taki, ze pani ktora odbierala ode mnie wniosek o konto
    > direct zadzwonila i poinformowala ze konto juz jest aktywne i mam
    > oczekiwac na karte.

    Nie otwieraja konta od reki? Dziwne. Gdyby dzwonila ze karta jest
    do odbioru (lub wyslana) to bym rozumial, przypuszczalnie nie moga
    tego robic od reki.

    > A ich KK jest chyba najlepsza na rynku

    ... gdyz po kazdym zakupie za 1500 zl trzeba odbierac jakies telefony?
    Bez zartow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 27. Data: 2007-01-17 21:06:16
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > zadzwon na citi phone i sprawdz, bo ja tez nie zaznaczylem a byly
    > wlaczone i daj znac na grupe :)
    >
    > pozdro

    ZTCP to domyslnie wlaczony jest pakiet bezpieczenstwa oraz Creditshield
    jezeli kogos ww. nie interesuja to w momencie aktywacji karty mozna z
    nich zrezygnowac

    pozdr.
    RobertS

  • 28. Data: 2007-01-17 21:07:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Raczej traci sprzedawca, bo banku cofnie kase.

    Bank nie ma prawa "cofnac kasy" w przypadku normalnej (z technicznego
    punktu widzenia) transakcji utracona karta, za takie rzeczy placa
    wydawcy kart.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2007-01-17 21:11:15
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > ... gdyz po kazdym zakupie za 1500 zl trzeba odbierac jakies telefony?
    > Bez zartow.

    nie przy kazdym zakupie, bo jak masz limit 3000 zl i za polowe limitu
    robisz zakup to moim zdaniem dobrze ze bank dzwoni, natomiast jak klient
    majacy limit 30.000 zl i robiacy zakup za 1500 zl to bank nie dzwonil by
    do niego bo nic w tym dziwnego, bogaty klient to kupuje..!! i ty moze
    sie nie zgodzisz, ale mam racje..!! a poza tym raz zadzownili i
    podejrzewam ze nastepnym razem nie zadzwonia, bo wiedza ze ten klient ma
    takie transakcje i nic w tym dziwnego!!

  • 30. Data: 2007-01-17 21:19:59
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > ... gdyz po kazdym zakupie za 1500 zl trzeba odbierac jakies telefony?
    > Bez zartow.

    Jest to fajne zwłaszcza, gdy płacisz za granicą i roamujesz :-P

    Przemek