  • 1. Data: 2002-10-15 07:05:56
    Temat: KK Citibanku
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Czy ktoś z Was używa lub używał KK Citibanku (karta bez konta)? Jakie są
    kruczki w tej ofercie?
    Podzielcie się swoimi uwagami.
    Z góry dziękuję.
    Kate

  • 2. Data: 2002-10-15 07:14:49
    Temat: Re: KK Citibanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 15, 2002 at 09:05:56AM +0200, Kate wrote:

    > Czy ktoś z Was używa lub używał KK Citibanku (karta bez konta)? Jakie są
    > kruczki w tej ofercie?
    > Podzielcie się swoimi uwagami.

    Poczytaj archiwum, nie chce mi sie znow opisywac +ow i -ow tejze.

    > z góry dziękuję.

    Nie ma za co ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-10-15 11:21:44
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Kate <k...@p...fm> wrote:
    > Czy ktoś z Was używa lub używał KK Citibanku (karta bez konta)? Jakie są
    > kruczki w tej ofercie?
    > Podzielcie się swoimi uwagami.

    Poszykaj w archiwum.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-10-15 11:28:19
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kate" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was używa lub używał KK Citibanku (karta bez konta)? Jakie są
    > kruczki w tej ofercie?
    > Podzielcie się swoimi uwagami.
    > Z góry dziękuję.
    > Kate

    Kruczek jest taki, ze MUSISZ w terminie splacic 5 % , a reszte zadluzenia z
    okresu rozliczeniowego przed wygenerowaniem nastepnego wyciagu ( najlepiej
    czekiem, wtedy masz nieoprocentowany kredyt ponad 2 miesiace ) . W
    przeciwnym razie odsetki sa mordercze. Pozatym rewelacyjna karta, choc
    nietania :((

    Aaa, bardziej oplaca sie chyba Mastercarda, ale nei rozwijam watku, było
    kilka postów niżej.

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2002-10-15 17:45:46
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Kate"
    > Czy ktoś z Was używa lub używał KK Citibanku (karta bez konta)? Jakie są
    > kruczki w tej ofercie?

    Citi i jego akwizytorzy nigdy się nie chwalą, że za każdy miesiąc w którym
    karta była używana pobierana jest _obowiązkowa_ opłata za pakiet
    bezpieczeństwa: 6,50 zł. Dolicz 12x6,50 do kosztu użytkowania karty, jeżeli
    będziesz uzywała jej co miesiąc. Także w przypadku gdy do firmy w której
    pracujesz przyszli akwizytorzy z ofertą "bezpłatnego" wydania kart.

    Bogdan

  • 6. Data: 2002-10-15 21:51:13
    Od: Mariusz Michna <S...@t...pl>

    In article <aoger2$pni$1@sunflower.man.poznan.pl>, k...@p...fm says...
    > Czy ktoś z Was używa lub używał KK Citibanku (karta bez konta)? Jakie są
    > kruczki w tej ofercie?
    > Podzielcie się swoimi uwagami.
    > Z góry dziękuję.

    Witam!
    Chyba najwiekszym 'krukiem' jest naliczanie odsetek nie od kwoty kredytu,
    ale od niesplaconych w calosci transakcji (jesli nie splacimy calosci w
    terminie).
    Przyklad: kupujemy telewizor za 3000 zl, splacamy 2500 a bank i tak
    naliczy odsetki od 3000 zl.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 7. Data: 2002-10-16 15:02:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Mariusz Michna <S...@t...pl> wrote:

    > Przyklad: kupujemy telewizor za 3000 zl, splacamy 2500 a bank i tak
    > naliczy odsetki od 3000 zl.

    Bzdurny i nieprawdziwy przykład.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2002-10-16 15:08:21
    Od: g...@p...gazeta.pl

    >najlepiej czekiem, wtedy masz nieoprocentowany kredyt ponad 2 miesiace

    Możesz to rozwinąć? Czeki są rozliczane po miesiącu i to bez odsetek?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2002-10-16 16:43:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > Bzdurny i nieprawdziwy przykład.

    a od kiedy to citi zmienilo tryb liczenia - nawet jak splacisz 2999 to
    odsetki liczą od calosci. I to nie tylko w naszym citi ale i tym
    oryginalnym - juz nieraz bylo o tym dyskusja. KK jest dobra tylko jak sie
    wszystko splaca
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-10-16 17:02:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Mariusz Michna <S...@t...pl> writes:

> [...]
    > terminie).
    > Przyklad: kupujemy telewizor za 3000 zl, splacamy 2500 a bank i tak

    Az sie nie chce wierzyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator