eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › KK Deutsche Bank - opinie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-02-16 09:22:30
    Temat: KK Deutsche Bank - opinie
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Witam,

    W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że
    można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w
    określonych branżach.

    Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
    Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB?
    Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK?
    Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?

    I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma
    ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym
    prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na
    grupie :))) ?


    Pozdrawiam
    scholastyk

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2010-02-16 10:50:22
    Temat: Re: KK Deutsche Bank - opinie
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 16 Lut, 10:22, "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
    wrote:
    > Witam,
    >
    > W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że
    > można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w
    > określonych branżach.
    >
    > Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
    > Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB?
    > Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK?
    > Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?
    >
    > I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma
    > ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym
    > prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na
    > grupie :))) ?
    >
    > Pozdrawiam
    > scholastyk
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    Kartę używałem przez rok. Miałem Golda.
    Założyłem ją jak tylko się pojawiły na rynku.
    Samo użytkowanie karty było ok.
    Problem pierwszy pojawił się z podglądem do salda.
    W systemie nie generowała się data i kwota spłaty.
    Na moją reklamację pierwszą, odpwiedziano mi, że mogę saldo oglądać w
    systemie transakcyjnym.
    Na powtórną reklamację, że treść reklamacji nie jest adekwatna do
    treści reklamacji, odpowiedziano mi, że mogę zamówić wyciągi dodatkowe
    za 5 zł
    Na moją prośbę o odpowiedź osoby po studiach, bo w Krakowie takich nie
    brakuje, dopiero mnie przeprosili na błędy w systemie transakcyjnym.
    Naprawa trwała od tego momentu ponad miesiąc, w sumie 4 pełne
    miesiące.
    Przetestowałem u nich serwis concierge i pakiet assistance. Porażka w
    stosunku do innych firm. Przez 6 godzin ustalali serwisanta.
    Usługi dodane - nieciekawie. Może się polepszyło.
    Reklamacje - sztampowe odpowiedzi z szablonu, nie czytają co klient
    pisze w reklamacjach.
    Użytkowanie karty tj. płacenie. Tak samo jak w innych bankach. Blokady
    się pojawiały, ale tylko co do kwoty. Obecnie jak jest nie powiem, bo
    kartę oddałem w październiku tego roku.
    Od czasu do czasu mają akcje promocyjne, rabaty, posiadacze karty mogą
    kupić luksusowe towary po atrakcyjnych cenach.
    Prezent powitalny - porządne pióro.


  • 3. Data: 2010-02-16 23:26:33
    Temat: Re: KK Deutsche Bank - opinie
    Od: Don Pedro <D...@o...pl>

    On 16-02-10 10:22, scholastyk wrote:
    > Witam,
    >
    > W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że
    > można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w
    > określonych branżach.
    >
    > Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
    > Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB?
    > Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK?
    > Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?
    >
    > I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma
    > ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym
    > prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na
    > grupie :))) ?
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > scholastyk
    >
    Ja ma srebrną KK od DB. Podsumowując - dno, nie polecam... Już szukam
    czegoś innego, a mam tę kartę zaledwie z 5 miesięcy...
    1. Obciążają opłatami za ubsługę/ubezpieczenia, której się nie
    zamawiało. Uwaga na regulamin - tam jest napisane, że 'bank
    udostępnia...' - w ich mniemaniu oznacza to, że bank automatycznie, bez
    jakiegokolwiek sygnału z mojej strony włącza ubezpieczenia. W sumie
    radośnie włączyli mi trzy takie. Na wniosku nie ma możliwości
    zawetowania tych wszystkich ubezpieczeń... Jedno, które jest na wniosku
    możliwe do odmowy miałem zaznaczone, że nie chcę a i tak włączyli,
    pawiany... Trzeba więc zadzwonić na linię i zablokować wszystko czego
    się nie chce - nie liczyć, że jak się ie wyrażało zgody na jakieś
    dodatki to nie będzie się nimi obciążonym...
    2. Reklamacje - nie odpowiadają w ogóle na reklamacje wpisywane w
    internetowy system transakcyjny... Zero reakcji po prostu. Dopiero jak
    napisałem, że w wypadku braku odpowiedzi kieruję skargę do KNF... A to
    wykonałem chyba po dwóch miesiącach czekania.... Miesiąc zajęło im
    zareagowanie na reklamację złożoną telefonicznie, jako dodatek do wpisu
    w systemie internetowym...
    3. Transakcje widoczne na rachunku karty po kilku dniach. Na moje oko
    zdecydowanie dłużej niż w jakiejkolwiek karcie, którą użytkowałem.

    --

    Wariat ;)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1