eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Deutsche Bank - opinieRe: KK Deutsche Bank - opinie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Don Pedro <D...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Deutsche Bank - opinie
    Date: Wed, 17 Feb 2010 00:26:33 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <hlf9j4$crk$1@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: v22-99-68.vivaldiego.wroclaw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266362788 13172 195.22.99.68 (16 Feb 2010 23:26:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Feb 2010 23:26:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.7)
    Gecko/20100111 Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <5...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518670
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16-02-10 10:22, scholastyk wrote:
    > Witam,
    >
    > W DB trwa od pewnego czasu promocja kart kredytowych polegająca na tym, że
    > można być zwolnionym z opłat na 3 lata pod warunkiem, że pracuje się w
    > określonych branżach.
    >
    > Czy ktoś z Was korzystał z tej promocji?
    > Czy, w ogóle, ktoś z Was używa/używał KK z DB?
    > Jak wygląda podgląd internetowy / blokady na KK?
    > Czy prezentowane są tak samo dokładnie i tak samo szybko jak dla debetówki?
    >
    > I wreszcie czy, jeśli nie ma opłat na 3 lata, warto wziąć kartę Gold? Czy ma
    > ona (realnie) jakieś lepsze pakiety, concierge itd. itp. (poza niewątpliwym
    > prestiżem i możliwością imponowania kasjerkom, o czym kiedyś ktoś pisał na
    > grupie :))) ?
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > scholastyk
    >
    Ja ma srebrną KK od DB. Podsumowując - dno, nie polecam... Już szukam
    czegoś innego, a mam tę kartę zaledwie z 5 miesięcy...
    1. Obciążają opłatami za ubsługę/ubezpieczenia, której się nie
    zamawiało. Uwaga na regulamin - tam jest napisane, że 'bank
    udostępnia...' - w ich mniemaniu oznacza to, że bank automatycznie, bez
    jakiegokolwiek sygnału z mojej strony włącza ubezpieczenia. W sumie
    radośnie włączyli mi trzy takie. Na wniosku nie ma możliwości
    zawetowania tych wszystkich ubezpieczeń... Jedno, które jest na wniosku
    możliwe do odmowy miałem zaznaczone, że nie chcę a i tak włączyli,
    pawiany... Trzeba więc zadzwonić na linię i zablokować wszystko czego
    się nie chce - nie liczyć, że jak się ie wyrażało zgody na jakieś
    dodatki to nie będzie się nimi obciążonym...
    2. Reklamacje - nie odpowiadają w ogóle na reklamacje wpisywane w
    internetowy system transakcyjny... Zero reakcji po prostu. Dopiero jak
    napisałem, że w wypadku braku odpowiedzi kieruję skargę do KNF... A to
    wykonałem chyba po dwóch miesiącach czekania.... Miesiąc zajęło im
    zareagowanie na reklamację złożoną telefonicznie, jako dodatek do wpisu
    w systemie internetowym...
    3. Transakcje widoczne na rachunku karty po kilku dniach. Na moje oko
    zdecydowanie dłużej niż w jakiejkolwiek karcie, którą użytkowałem.

    --

    Wariat ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1