  • 1. Data: 2005-11-11 19:36:59
    Temat: KK-Getin Bank-przelewy z rachunku kk
    Od: ...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    Ponieważ ostatnio głośniej o kk Getin Banku postanowiłem przyjrzeć się
    ofercie.
    Nie będę opisywał jej zalet i "wad" ale na jedno zwracam uwagę:

    Otóż z rachunku karty można dokonywać przelewów na dowolny rachunek bankowy
    bez żadnej opłaty i mało tego zgodnie z § 4. p.9 Regulaminu kart kredytowych
    Getin Banku takie transakcje traktowane są przy obliczaniu ewentualnych
    odsetek jako bezgotówkowe, co przy spłacaniu pełnej kwoty zadłużenia oznacza
    brak odsetek (wyj. operacje gotówkowe).
    Z informacji na stronie www banku wynika jest takie przelewy są real. bez
    prowizji.

    Niestety na dzień dzisiejszy bank nie oferuje obsługi karty przez serwis www
    oraz IVR, zatem, by zlecić przelew z kk należy udać się do placówki.

    Ciekawa oferta tego banku w zakresie przelewów gdyż, np. BPH owszem
    realizuje przelewy z kk na dowolny rachunek, ale bierze 0,5 % za taką
    operację i traktuję to jako trans. gotówkowa.
    Z kolei Citi pozwala przelewać z kk bez opłat (www, IVR) ale tylko do
    wybranych grup beneficjantów, traktując operację jako bezgotówkową.
    A w ogóle korzysta ktoś z przelewów z kk ?

    Pozdrawiam,

    *Marcin Kubiczek

  • 2. Data: 2005-11-12 06:34:58
    Temat: Re: KK-Getin Bank-przelewy z rachunku kk
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MARCIN Kubiczek" <...@e...pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > brak odsetek (wyj. operacje gotówkowe).
    > Z informacji na stronie www banku wynika jest takie przelewy są real. bez
    Gdzie w regulaminie zapisany jest okres 55 dni bez odsetek?
    Jak traktowane sa wyplaty z bankomatow(pisze bez prowizji); czy tez
    zaliczane sa do okresu 55 dni bez odsetek?
    Czy przy calkowitym splacaniu zadluzenia, oplaty to jedynie 4,5zl za
    obowiazkowe ubezpieczenie dla karty silver?
    jezeli przelew got. bylby bezplatny to przy duzym limicie i placeniu (100zl
    tr. bezgot. w sklepie) oraz opl. 4,5zl za ubezp. karta zarabialaby na
    siebie.

  • 3. Data: 2005-11-12 16:55:27
    Od: " r3d3" <r...@W...gazeta.pl>

    ...@e...pl (MARCIN Kubiczek) napisał(a):

    > Z kolei Citi pozwala przelewać z kk bez opłat (www, IVR) ale tylko do
    > wybranych grup beneficjantów, traktując operację jako bezgotówkową.
    > A w ogóle korzysta ktoś z przelewów z kk ?

    Z Citi dzwonili do mnie niedawno oferowac mi przelew "dowolny" z KK.
    Wprawdzie to bylo z limitu gotowkowego ale po rozlozeniu na raty wycofuja
    oplate z tym zwiazana no i odsetki sa inne niz na karcie.

    Pozdrawiam,
    r3d3

  • 4. Data: 2005-11-12 18:19:04
    Od: ...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    > Z Citi dzwonili do mnie niedawno oferowac mi przelew "dowolny" z KK.
    > Wprawdzie to bylo z limitu gotowkowego ale po rozlozeniu na raty wycofuja
    > oplate z tym zwiazana no i odsetki sa inne niz na karcie.

    Tak czy siak przelew z kk citi na dowolny rachunek, nawet po wycofaniu
    opłaty za jego real. nie jest nisko oprocentowany- kosztuje dużo.

    *Marcin K.

  • 5. Data: 2005-11-12 18:53:33
    Od: "chomar" <m...@g...pl.SPAM>

    > Z kolei Citi pozwala przelewać z kk bez opłat (www, IVR) ale tylko do
    > wybranych grup beneficjantów, traktując operację jako bezgotówkową.
    > A w ogóle korzysta ktoś z przelewów z kk ?

    W Citi to grzech by było nie korzystać. Bez żadnych opłat płacę za gaz,
    wodę, cyfrę, prąd i telefony. Szkoda, że nie można zdefiniować tych
    przelewów wcześniej, ale z drugiej strony po co, jak można płacić przed
    terminem patrząc tylko na datę rozliczania karty.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-11-13 18:35:13
    Od: " r3d3" <r...@W...gazeta.pl>

    > Tak czy siak przelew z kk citi na dowolny rachunek, nawet po wycofaniu
    > opłaty za jego real. nie jest nisko oprocentowany- kosztuje dużo.

    no wlasnie w tym rzecz ze proponowali jakies nizsze oprocentowanie dla tych
    rat. Nie pomne teraz ile ale z cala pewnoscia robilo wrazenie niskiego. No
    ale to dla tych co chcieliby to splacac w ratach...

    Pzdr,
    r3d3