  • 1. Data: 2005-11-11 09:42:48
    Temat: Inteligo i bankomaty PKO
    Od: "okularnick" <o...@n...ck>

    Dlaczego mając kartę Inteligo i korzystając z bankomatu PKO:
    - nie mogę sprawdzić swojego salda?
    - nie można dokonywać wpłaty?
    - nie można wypłacić mniej niż 20 złotych?

  • 2. Data: 2005-11-11 09:49:59
    Temat: Re: Inteligo i bankomaty PKO
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    okularnick napisał(a):
    > Dlaczego mając kartę Inteligo i korzystając z bankomatu PKO:
    > - nie można wypłacić mniej niż 20 złotych?

    w bankomatach pkobp nie mozna wyplacach banknotow 10 zl

  • 3. Data: 2005-11-11 09:50:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    okularnick napisał(a):
    > Dlaczego mając kartę Inteligo i korzystając z bankomatu PKO:
    > - nie mogę sprawdzić swojego salda?

    Bo tak chce bank.

    > - nie można dokonywać wpłaty?

    Bo tak chce bank.

  • 4. Data: 2005-11-11 20:26:04
    Od: "okularnick" <o...@n...ck>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał
    w wiadomości news:dl1pgd$2rg$3@news.elsat.net.pl...

    > Bo tak chce bank.

    > Bo tak chce bank.

    > Bo tak chce bank.

    A dlaczego bank tak chce? a klienci chcą czego innego

  • 5. Data: 2005-11-11 20:30:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    okularnick wrote:

    > A dlaczego bank tak chce? a klienci chcą czego innego

    Jak na razie to "klient" a nie "klienci" :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-11-11 21:21:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2005 21:30:32 +0100,
    osoba podpisana: Glenn <g...@b...pl>
    napisała:
> [...]
    [..]

    > Jak na razie to "klient" a nie "klienci" :-)
    Jakbyś czytała moje (i nie tylko) dawne posty, to wiedziałabyś, że użycie liczby
    mnogiej jest jak najbardziej uprawnione. Przynajmniej w odniesieniu do
    tych 2 postulatów.
    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 7. Data: 2005-11-11 21:37:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > Jakbyś czytała moje (i nie tylko) dawne posty, to wiedziałabyś, że
    > użycie liczby mnogiej jest jak najbardziej uprawnione. Przynajmniej w

    Z całym szacunkiem Kamil, ale nie uczę się Twoich postów na pamięć ;-) Poza
    tym - oczywiście zdaję sobie sprawę, że na te 3 wymienione funkcje może być
    więcej amatorów niż tylko przedpiscza, ale zawsze nieodparcie bawi mnie jak
    ktoś swoje poglądy na daną sprawę ogłasza w imieniu całej ludzkości (pardon!
    klientów :-) )

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 8. Data: 2005-11-12 09:53:51
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    okularnick wrote:

    > Dlaczego mając kartę Inteligo i korzystając z bankomatu PKO:
    > - nie mogę sprawdzić swojego salda?

    saldo sprawdzisz bezpłatnie z telefonu mobilnego

    > - nie można dokonywać wpłaty?

    odradzam, różne awarie bankomatu (np zawieszenie przy wpłacaniu) mogą
    spowodować że pieniądze zostaną stracone

    > - nie można wypłacić mniej niż 20 złotych?

    i tak nic się nie kupi za 10 zł

  • 9. Data: 2005-11-12 10:10:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    okularnick napisał(a):

    > A dlaczego bank tak chce?

    Pytaj banku, bo to jego decyzja.

    > a klienci chcą czego innego

    Więc przekaż swoje oczekiwania do banku.

  • 10. Data: 2005-11-12 10:17:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2005 10:53:51 +0100,
    osoba podpisana: Andrzej <r...@p...onet.pl>
    napisała:

    > saldo sprawdzisz bezpłatnie z telefonu mobilnego
    Ery ?

    > odradzam, różne awarie bankomatu (np zawieszenie przy wpłacaniu) mogą
    > spowodować że pieniądze zostaną stracone

    Wpłacałem wielokrotnie (Śp. Handlobank,Pekao SA, PKO BP )- nic się nie
    stało.

    > i tak nic się nie kupi za 10 zł

    Gazeta, zapałki, papierosy, piwo - do wyboru, do koloru.
    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.