  • 1. Data: 2007-07-11 07:20:05
    Temat: KK Ikea (HSBC) - pytanie do posiadaczy
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    przyczytalem toip i wynika z niego, ze jak zrezygnowalem z ubezpieczenia to
    w pierwszym roku karta jest bezplatna...zgadza sie?

    jak wygladaja te oferty przesylane ze sklepu Ikea? mam zamiar zrobic tam
    wieksze zakupy i dlatego zdecydowalem sie na karte,
    czy dzieki niej mam szanse na jakies rabaty?

    kobity ze stoiska dosc metnie tlumaczyly, jakies bony co 2 miesiace jak sie
    zrobi transakcje...
    zna ktos wiecej szczegolow?

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-07-11 07:36:53
    Temat: Re: KK Ikea (HSBC) - pytanie do posiadaczy
    Od: Quental <a...@g...com>

    > przyczytalem toip i wynika z niego, ze jak zrezygnowalem z ubezpieczenia to
    > w pierwszym roku karta jest bezplatna...zgadza sie?

    Zgadza si !

    > jak wygladaja te oferty przesylane ze sklepu Ikea? mam zamiar zrobic tam
    > wieksze zakupy i dlatego zdecydowalem sie na karte,
    > czy dzieki niej mam szanse na jakies rabaty?

    Ostatnio by o 15% na po ciele wszelkiego rodzaju. Wcze niej jakie
    garnki i chyba szafki. Generalnie ca kiem ca kiem, no i dodatkowo
    zapraszaj na obiad w tej ich knajpce. Tyle, e karta troch to kitu
    bo histori transakcji poznajesz dopiero na wyci gu, a saldo tylko
    przez telefon u konsultanta po podaniu has a. No ale za darmo w
    pierwszym roku. W a nie moja ona rezygnuje, a ja sobie wyrabiam na
    nast pny rok ;) Po wype nieniu wniosku dosta em 3 gustowne ikeowe
    wazoniki ;)

    > kobity ze stoiska dosc metnie tlumaczyly, jakies bony co 2 miesiace jak sie
    > zrobi transakcje...
    > zna ktos wiecej szczegolow?

    Podsumowuj c: mastercard za rok za darmoch , plus raz na 2 miesi ce
    jakie zni ki (aa jeszcze jedno by o: jak by a chyba po wi teczna
    wyprzeda , to dla karciarzy by wst p o godzin wcze niej). Minusy -
    obs uga karty.

    Pozdrowionka,

  • 3. Data: 2007-07-11 07:40:35
    Od: Quental <a...@g...com>

    Chyba cos sie wali z polskimi literkami przy wysylaniu przez
    groups.google.
    Ponizej odsmiecone.

  • 4. Data: 2007-07-11 08:34:38
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > pierwszym roku. W a nie moja ona rezygnuje, a ja sobie wyrabiam na
    > nast pny rok ;) Po wype nieniu wniosku dosta em 3 gustowne ikeowe

    karte, pin przysylaja listem zwyklym czy poleconym?
    autoryzacja podpisem czy pinem?

> [...]
    > jakie zni ki (aa jeszcze jedno by o: jak by a chyba po wi teczna
    > wyprzeda , to dla karciarzy by wst p o godzin wcze niej). Minusy -

    zauwazylem, ze w walutach obcych nie oplaca sie placic (prowizja 0,98% od
    transakcji) wiec to raczej "domestic card"

    pozdr.
    RobertS