  • 1. Data: 2007-07-10 20:57:36
    Temat: Pakiet aktywacyjny mbank - rachunek wspolny
    Od: "gustawus" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    podpisałem umowę i odebrałem w kopertach dla siebie i drugiego posiadacza
    (też podpisał umowę) potwierdzenie otwarcia rachunku. Jednakże tylko w
    jednej kopercie był pakiet aktywacyjny. Czy to jest normalna praktyka banku,
    czy pakiet aktywacyjny dla drugiej osoby gdzieś się ulotnił w czasie drogi
    do mnie? Na kartce potwierdzenia otwarcia rachunku widać ślad po spinaczu,
    który prawdopodobnie przytrzymywał kartkę z pakietem.
    Mam następujące pytania:
    1. Czy ewentualny nieuprawniony posiadacz drugiego pakietu aktywacyjnego
    może zrobić coś złego? W końcu miałby dostęp do tego samego konta.
    2. Czy 8-cyfrowy identyfikator klienta jest unikalny dla klienta czy dla
    konta?

    Na potwierdzeniu otwarcia konta mam napisane, że aktywowany tylko Emax.
    Rozumiem, że Ekonto będzie aktywne po otrzymaniu przez bank kopii umowy
    podpisanej przeze mnie?

    Proszę o oświecenie mnie w trudnej sprawie

    Karolus

  • 2. Data: 2007-07-10 23:22:04
    Temat: Re: Pakiet aktywacyjny mbank - rachunek wspolny
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > posiadacza (też podpisał umowę) potwierdzenie otwarcia rachunku.
    > Jednakże tylko w jednej kopercie był pakiet aktywacyjny. Czy to jest

    I tak i nie.

    > czy pakiet aktywacyjny dla drugiej osoby
    > gdzieś się ulotnił w czasie drogi do mnie?

    Możliwe, tego na 100% wykluczyć się nie da, ale najprawdopodobniej tego
    pakietu nie wysłali, gdy współposiadacz posiada już jakiś rachunek w
    mBanku (jako posiadacz lub pełnomocnik) nawet gdy o tym zapomniał lub nie
    dokończył procedury.

> [...]
    > 1. Czy ewentualny nieuprawniony posiadacz drugiego pakietu
    > aktywacyjnego może zrobić coś złego? W końcu miałby dostęp do tego

    Wielce nieprawdopodobne, gdyż pakiet nie udostępnia konta bez udzielenia
    odpowiedzi na wiele pytań stawianych podczas aktywacji przy pomocy tego
    pakietu. Wątpliwe by osoba postronna znała odpowiedzi na wszystkie
    pytania.

    > 2. Czy 8-cyfrowy identyfikator klienta jest unikalny dla
    > klienta czy dla konta?

    Dla klienta i dlatego już wcześniej zarejestrowany klient nie otrzymuje
    pakietu aktywacyjnego. On teoretycznie powinien znać swoje ID i hasła
    dostępu.

    > Na potwierdzeniu otwarcia konta mam napisane, że aktywowany tylko Emax.

    Dziwne, jeśli to potwierdzenie wydano dla ciebie.

    > Rozumiem, że Ekonto będzie aktywne po otrzymaniu przez bank kopii umowy
    > podpisanej przeze mnie?

    Dla kogo jest to potwierdzenie?
    Chyba nie dla ciebie?

  • 3. Data: 2007-07-14 16:53:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <469414a8$1@news.home.net.pl>,
    "K.K." <z...@h...oraz.pl> wrote:

> [...]
    > odpowiedzi na wiele pytań stawianych podczas aktywacji przy pomocy tego
    > pakietu. Wątpliwe by osoba postronna znała odpowiedzi na wszystkie

    Uwazam, ze wrecz przeciwnie. Osoba znajaca w miare dobrze posiadacza
    rachunku lub bedaca najblizsza rodzina nie ma ZADNEGO problemu w
    odpowiedzaich na te pytania.

    TA