  • Data: 2005-08-15 09:48:04
    Temat: KK <-> KD tłoczona - podróż
    Od: "clear" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawia mnie jedno pytanie.

    Jakie są różnice w posługiwaniu sie kartą kredytową i kartą debetową
    wypukłą? Oczywiście wiem czym się różnią, ale interesuje mnie kwestia
    użytkowania tych kart w USA. Wyjeżdżam za kilka tygodni i będę musiał
    wypożyczyć samochód. Na stronach wypożyczalni jest wszędzie napisane ze
    akceptują karty kredytowe, ale np. karty debetowe wypukłe (volkswagen
    direct) wyglądają identycznie jak normalna kredytowa.

    Pytanie czy wypożyczą mi samochód na taką debetową wypukłą, czy nie???