  • Data: 2005-08-16 21:38:24
    Temat: Re: KK <-> KD t3oczona - podró?
    Od: "Ksywka" <p...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    z tego co wiem, to karte wypukla debetowa stworzyli po to, by ludzie ktorzy
    nie moga miec (nie chca miec) kart kredytowycg mogli korzystac ze wszelkich
    przywilejow jakie sie ich dotycza. czyli mozesz zaplacic przez internet,
    mozesz za wynajem samochodu, mozesz przez telefon, itp. taka jest np visa
    classic bzwbk
    pozdrawiam,
    ksywka