  • 1. Data: 2010-02-04 11:19:33
    Temat: KK Lukas Bank - duch przeszłości
    Od: Marek Chmielewski <m...@b...gmail.com>

    W 2006 roku zamknąłem rachunek KK kredytowej w Lukas Banku. Przy
    zamykaniu nie było zaległości na rachunku. Jednak dzisiaj dostałem
    wezwanie do uregulowania zaległości w wysokości 250,5 zł. Po kontakcie z
    "Sekcją Egzekucji Komorniczej" okazało się że w momencie zamykania była
    zaległość na karcie w wysokości 25zł. Bank przez 4 lata naliczał sobie
    odsetki/prowizje nie informując minie o narastającym zadłużeniu.
    Rozumiem że mam złożyć reklamacje do banku.
    Chcę spłacić kalitał ale odsetek karnych/prowizji nie zamierzam płacić.
    Jakie są szanse pozytywnego rozpatrzenia takiej reklamacji?

    Marek Chmielewski

  • 2. Data: 2010-02-04 11:55:39
    Temat: Re: KK Lukas Bank - duch przeszłości
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Marek Chmielewski pisze:
> [...]
    > Chcę spłacić kalitał ale odsetek karnych/prowizji nie zamierzam płacić.
    > Jakie są szanse pozytywnego rozpatrzenia takiej reklamacji?

    A może przedawnienie już nastąpiło?
    Zdaje się, że po 3 latach to się przedawnia.

  • 3. Data: 2010-02-04 12:52:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 12:55:39 +0100, dwr napisał(a):

    > A może przedawnienie już nastąpiło? Zdaje się, że po 3 latach to się
    > przedawnia.

    A nawet dwóch: art. 6 EIP.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2010-02-04 12:56:39
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 4 Feb 2010 12:52:05 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A nawet dwóch: art. 6 EIP.

    Tylko co z tego, dług ciągle formalnie jest i bank nie musi usuwać wpisu z
    BIK.

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2010-02-04 13:15:02
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Robert Kois pisze:

    > Tylko co z tego, dług ciągle formalnie jest i bank nie musi usuwać wpisu z
    > BIK.

    Autor wątku nie pisał o zmartwieniu z wpisem do BIK-u a o samym długu.
    Wpis w BIK-u też kiedyś zniknie (jeśli jest bo z Lukasem różnie bywa).

  • 6. Data: 2010-02-04 13:16:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 13:56:39 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Tylko co z tego, dług ciągle formalnie jest i bank nie musi usuwać wpisu
    > z BIK.

    W tym przypadku w ogóle nie może być przekazana, ponieważ dług nie
    przekracza 500 zł.
    Dodatkowo jest jeszcze uprawnienie dłużnika określone w art. 10 ustawy o
    udostępnianiu informacji gospodarczych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 7. Data: 2010-02-04 13:20:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 14:15:02 +0100, dwr napisał(a):

    > Autor wątku nie pisał o zmartwieniu z wpisem do BIK-u a o samym długu.
    > Wpis w BIK-u też kiedyś zniknie (jeśli jest bo z Lukasem różnie bywa).

    A nawet się nie pojawi ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 8. Data: 2010-02-04 13:20:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > W tym przypadku w ogóle nie może być przekazana, ponieważ dług nie
    > przekracza 500 zł.
    > Dodatkowo jest jeszcze uprawnienie dłużnika określone w art. 10 ustawy o
    > udostępnianiu informacji gospodarczych.

    Eee, nie pomylił Ci sie BIK z BIG-ami?
    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 9. Data: 2010-02-04 13:30:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 4 Feb 2010 13:16:38 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > W tym przypadku w ogóle nie może być przekazana, ponieważ dług nie
    > przekracza 500 zł.
    > Dodatkowo jest jeszcze uprawnienie dłużnika określone w art. 10 ustawy o
    > udostępnianiu informacji gospodarczych.

    Chyba się zgubiłem, jakich "informacji gospodarczych"? Przecież to jest
    dług z KK.

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2010-02-04 16:46:17
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Olgierd napisał(a) w wiadomości: ...

    >A nawet dwóch: art. 6 EIP.

    Mam pytanie: czy nie jest tak, że teoretycznie trzeba zapłacić to co
    się nie przedawniło czyli odsetki naliczone w 2 lub 3 ostatnich latach?
    A czy spłata samego kapitału nie zostanie potraktowana jak uznanie
    całego swojego zobowiązania?
    Arek