eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Lukas i duplikatKK Lukas i duplikat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "TOP" <o...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Lukas i duplikat
    Date: Mon, 21 Oct 2002 12:07:05 +0200
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1035194825 25443 194.181.190.181 (21 Oct 2002 10:07:05
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Oct 2002 10:07:05 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.116.28.181
    X-Original-NNTP-Posting-From: 195.116.28.181
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:209005
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam Grupowiczów,
    Pytałem kiedyś czy ktoś wymieniał VC Lukasa z powodu mechanicznego pęknięcia.
    Ponieważ nikt z Was akurat nie reklamował z tego powodu karty, przyszło mi być
    króliczkiem doświadczalnym :^)

    Najpierw kwestia opłaty. W pierwszej wersji dziewczyna stwierdziła, że będzie
    opłata za wydanie duplikatu. Na to ja, że użytkowałem kartę zgodnie z jej
    przeznaczeniem, pęknięcie nastąpiło samoistnie, więc jak dla mnie to wada
    plastiku. Dziewczyna poszła zapytać jakiejś ober-Doradczyni, okazało się że
    opłaty nie będzie. Ten punkt generalnie OK, chociaż z lekkim minusem, bo
    gdybym się nie upomniał opłata by była jak nic. Zresztą przyszłość/wyciąg
    pokaże jak jesz rzeczywiście.

    Dziewczyna myk myk po klawiszkach, zarejestrowała wniosek o duplikat w
    systemie, zaznaczyła, że bez opłaty, wydrukowała potwierdzenie. W międzyczasie
    przyszła ober-Doradczyni i zaczynają rozmawiać co zrobić ze starą kartą.
    Słyszę, że starą kartę trzeba przeciąć i odesłać do centrum kart.
    - Jak to usłyszałem, to się wtrąciłem, że w żadnym wypadku, bo zostanę bez
    karty. Nie oddam!
    - Na co dziewczyny, że bez starej karty nie dostanę nowej bo dopiero jak CK
    dostaje starą kartę składa zlecenia na wytłoczenie nowej. Taka procedura.
    - To ja rezygnuję
    - Teraz nie można bo zlecenie wydania duplikatu jest już w systemie i stara
    karta już nie działa.
    - To anulujcie zlecenie.
    - Dziewczyny łap za telefon i dzwonią do działu IT - do Warszawy, do Wrocławia
    i wyszło na to, że zlecenia nie da się anulować.

    Przyszło się poddać! Karta została przecięta i wysłana do Wrocka, a ja przez
    najbliższe 2 tygodnie biegam z gołym electronem mBanku przy duszy!

    Wnioski na przyszłość dla klientów - jeśli pęknięcie nie dotyka paska
    magnetycznego i karty da się używać, lepiej skleić to jakąś kropelką niż
    wymieniać.

    Prośba do Lukasa (o ile ktoś od nich to czyta) - czas chyba udoskonalić tą
    procedurę, bo jest delikatnie mówiąc kulawa.

    Profilaktycznie zapytałem, czy wznowienie karty też tak będzie wyglądać, ale
    na szczęście nie. Tu jakoś sobie CK radzi i wcześniej przesyła nową kartę :^)

    Miłego dnia
    Tomek

    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1