  • 1. Data: 2006-09-09 08:07:57
    Temat: KK MC InvestBank - ma ktoś może?
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Właśnie zacząłem używać - pierwszy plus (dla niektórych) to podpis zamiast
    PIN i brak chipa. Ponadto karta na rok gratis, 15% rocznie, brak opłaty za
    przewalutowanie i dość ładny design dla kolekcjonerów. Minus to podgląd w
    necie - hasło tylko cyfry przy logowaniu, brak blokad (wczorajszych dwóch
    transakcji jeszcze nie widać po 24h), ale także kłopoty ze zmianą PIN.
    Wprawdzie w TOiP stoi, że zmiana PINu 2zł, jednak podchodziłem do 2
    bankomatów - InvestBanku i BZWBK i w żadnym nie było opcji zmiany PINu.
    Wysmarowałem już emaila z zapytaniem do banku, ale może ktoś wie z praktyki
    jak zmienić dla tej karty PIN?

    Szymon

  • 2. Data: 2006-09-09 18:38:00
    Temat: Re: KK MC InvestBank - ma ktoś może?
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > Wysmarowałem już emaila z zapytaniem do banku, ale może ktoś wie z praktyki

    Witam,
    A przenosiłeś do nich KK wydaną przez inny bank czy na podstawie dochodów?
    Paweł

  • 3. Data: 2006-09-10 09:31:11
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Witam,
    > A przenosiłeś do nich KK wydaną przez inny bank czy na podstawie dochodów?
    > Paweł

    Dochodów.

  • 4. Data: 2006-09-10 10:08:48
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Dochodów.

    Ciakawe jak u nich wygląda przenoszenie KK. Czy tak samo jak w BZ WBK czy PKO
    BP. W PKO chcieli ode mnie 3 ostatnie wyciągi, opinię bankową dot. KK,
    zaświadczenie o zatrudnieniu...

    Karta MC Standard lub Gold Invest Banku ma jedną zaletę - 15% odsetek to jedne
    z najniższych na rynku, jak nie najniższe. Szkoda, że mało wiem o ich ofercie,
    np. podglądzie przez net.

    Paweł

  • 5. Data: 2006-09-10 10:31:36
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

> [...]
    jedne
    > z najniższych na rynku, jak nie najniższe. Szkoda, że mało wiem o ich

    Często to subiektywna sprawa - jednemu podoba się serwis netowy innemu nie.
    Ale jeśli chodzi o jakieś konkrety - konto do karty jest tzw. pasywne.
    Cokolwiek to znaczy już wiem, że nie działa poczta wewnętrzna, gdyż jest
    zarezerwowana tylko do opcji aktywnej. I trochę denerwujące są te cyferki -
    login i hasło to grupa cyfr i tylko cyfr. Zmienić hasło można, ale tylko na
    cyfry. Transakcji dokonałem w czwartek (w bankomacie i sklepie), do dziś nie
    ma blokady. Co ciekawe w opcji "Dostępne środki" mam 0zł. Albo będzie jakieś
    opóźnienie, albo cos tam jeszcze nie jest tak jak powinno - wkrótce się
    pewnie dowiem :-) Na razie konto wygląda na martwe, aczkolwiek nr jest
    wyraźnie przypisany do karty. Karta działa bez problemów - mimo pinpadów
    tylko podpisuję.

  • 6. Data: 2006-09-10 10:43:45
    Od: "Paweł " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szymon <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał(a):

> [...]
    > pewnie dowiem :-) Na razie konto wygląda na martwe, aczkolwiek nr jest
    > wyraźnie przypisany do karty. Karta działa bez problemów - mimo pinpadów

    W sumie podgląd pasywny jak masz u nich tylko KK nie jest taki zły, ale
    poczta powinna mimo wszystko chodzić.
    Może ich system netowy nie pokazuje blokad?
    Paweł

  • 7. Data: 2006-09-10 13:05:20
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > W sumie podgląd pasywny jak masz u nich tylko KK nie jest taki zły, ale
    > poczta powinna mimo wszystko chodzić.

    Niestety nie działa. Ale po wysłaniu maila ze strony mają taki fajny
    komunikat: "Dziękujemy, na pewno odpowiemy" :-)

    > Może ich system netowy nie pokazuje blokad?

    Może - już wysłałem zapytanie... na razie czekam.