  • 1. Data: 2008-11-12 18:48:10
    Temat: KK MC cobrand Polbank + ERA ze zwrotem 1% zakupow
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    Widze ze jeszcze nie bylo na grupie to wrzucam:

    http://www.polbankera.pl/

    Nowy cobrand - POLBANK + ERA Mastercard

    PTC i Polbank EFG zaoferowali nowy produkt - Kartę Kredytową Polbank-Era,
    dedykowaną abonentom i użytkownikom sieci Era. Jest to oferta, dzięki której
    klienci otrzymają częściowy zwrot poniesionych wydatków, zarówno z
    transakcji gotówkowych, jak i bezgotówkowych. Karta obsługiwana jest w
    systemie płatniczym MasterCard.

    Klient może otrzymać limit kredytowy do 8 tys. zł, bez konieczności okazania
    zaświadczenia o dochodach. Potrzebna jest jedynie pisemna deklaracja o ich
    wysokości. Jeżeli klient przedstawi zaświadczenie o dochodach, może otrzymać
    limit kredytowy nawet do 50 tys. zł.

    Równowartość 1% wydatków, w ramach tzw. Bonusu Era, będzie wyliczana i
    zwracana na rachunek karty klienta po zakończeniu miesięcznego okresu
    rozliczeniowego. Bonus będzie widoczny na wyciągu bankowym. Klient może w
    ten sposób otrzymać zwrot nawet do 750 zł rocznie. Przypomnienia o terminie
    spłaty zadłużenia na karcie wysyłane będą do klienta bezpłatnie SMS-em.

    Karta Polbank-Era to także jedyny produkt wśród partnerskich ofert banków i
    firm telekomunikacyjnych, gdzie w pierwszym roku nie jest pobierana opłata
    roczna za użytkowanie. W kolejnych latach opłaty również są korzystniejsze
    od podobnych ofert: w zależności od wysokości wydatków w skali roku wyniosą
    39 zł lub 20 zł, a nawet 0 zł, jeśli klient w ciągu 12 miesięcy od rocznicy
    wydania karty dokona minimum 36 transakcji lub transakcji na łączną kwotę 10
    800 zł.

    Karta posiada także najniższe oprocentowanie transakcji bezgotówkowych i
    gotówkowych wśród kart partnerskich banków i firm telekomunikacyjnych: przez
    pierwszych 6 miesięcy 12,9%, a po tym okresie 19,9%.

    Polbank-Era to także jedyna karta w tym segmencie, której transakcje
    przeliczane są bezpośrednio z lokalnej waluty na złotówki, dzięki czemu
    klient unika kosztów podwójnego przewalutowania, stosowanego przez większość
    banków, a co za tym idzie - wydaje mniej.

    Karta posiada również najdłuższy okres bezodsetkowy w segmencie kart
    partnerskich banków z operatorami komórkowymi - aż do 56 dni. Kolejny jej
    atut to najbardziej atrakcyjna w tym sektorze możliwość rozłożenia na raty
    każdej transakcji o wartości nie mniejszej niż 500 zł. Posiadacz karty ma do
    wyboru 2, 5, 10 lub 12 nieoprocentowanych rat, a jedyny koszt, jaki ponosi,
    to opłata w wysokości 5% wartości transakcji (także rozkładany na raty).

    teksty z http://www.telepolis.pl/news.php?id=13082

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2008-11-12 19:05:07
    Temat: Re: KK MC cobrand Polbank + ERA ze zwrotem 1% zakupow
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wydatków, zarówno z transakcji gotówkowych, jak i bezgotówkowych. Karta
    > obsługiwana jest w systemie płatniczym MasterCard.

    ciekawa ta karta ;-)
    trzeba mieć numer w abonamencie czy wystarczy pre-paid?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-12 19:18:03
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gff9d6$235l$2@opal.icpnet.pl, *RobertS* wrote:

    > ciekawa ta karta ;-)
    > trzeba mieć numer w abonamencie czy wystarczy pre-paid?

    Na stronie jest info ze aby zamowic wystarczy wyslac smsa, albo zadzwonic i
    numer dla abonentow jest darmowy, a dla eramix i taktak w cenie rozmowy do
    ery. Wiec chyba prepaid wystarczy :)
    Trzeba tylko doczytac czy za nieplacenie rachunkow tel lub zdeaktywowanie
    prepaida karty nie zabieraja ;-)

  • 4. Data: 2008-11-12 19:35:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Trzeba tylko doczytac czy za nieplacenie rachunkow tel lub
    > zdeaktywowanie prepaida karty nie zabieraja ;-)

    niemożliwe...te cobrandy "zwracające" kasę zaczynają mi się bardziej
    podobać niż karty dzięki, którym zbieram punkty

    na razie zarobiłem 4,75zł za transakcje na stacjach benzynowych
    (Motokarta), a każdy grosz cieszy ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-11-12 20:22:30
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    RobertS wrote:

    > niemożliwe...te cobrandy "zwracające" kasę zaczynają mi się bardziej
    > podobać niż karty dzięki, którym zbieram punkty
    >
    > na razie zarobiłem 4,75zł za transakcje na stacjach benzynowych
    > (Motokarta), a każdy grosz cieszy ;-))

    Mialem kiedys Citi-Era. Citi wycofal sie z programu, dali jakies gowniane
    500 pkt i tyle. Nie wierze od tej pory w takie cudenka. Co smieszniejsze,
    teraz maja Citi-Plus.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 6. Data: 2008-11-12 21:15:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mialem kiedys Citi-Era. Citi wycofal sie z programu, dali jakies
    > gowniane 500 pkt i tyle. Nie wierze od tej pory w takie cudenka. Co
    > smieszniejsze, teraz maja Citi-Plus.

    jeden bank nie mógł mieć co-branda i z erą i z plusem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-11-12 23:08:28
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    RobertS wrote:

    > jeden bank nie mógł mieć co-branda i z erą i z plusem...

    Jednoczesnie nie. Kiedys byl z era, do tej pory karta mi gnije gdzies w
    domu. Teraz maja cyrograf z plusem.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 8. Data: 2008-11-13 18:44:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    darnok pisze:
    > Na stronie jest info ze aby zamowic wystarczy wyslac smsa, albo
    > zadzwonic i numer dla abonentow jest darmowy, a dla eramix i taktak w
    > cenie rozmowy do ery. Wiec chyba prepaid wystarczy :)

    Ja mam w Erze blueconnecta. O ile sms moge z niego napisac o tyle nikt
    sie raczej do mnie na ten numer nie dodzwoni...
    Ciekawe czy mozna wyslac numer z innego telefonu ?

    Swoja droga tyle sie teraz narobilo jakichs promocyjnych kart, ze jakos
    tak czuje, iz posiadanie zwyklej Visy (jaka mam w Multi) czy tez
    zwyklego MC (jakiego mam w Mille) jest bezsenu...

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-11-13 19:17:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Swoja droga tyle sie teraz narobilo jakichs promocyjnych kart, ze jakos
    > tak czuje, iz posiadanie zwyklej Visy (jaka mam w Multi) czy tez
    > zwyklego MC (jakiego mam w Mille) jest bezsenu...

    doszedłem do takiego wniosku już jakiś czas temu, jak do karty nie ma
    jakiegoś gratisa lub programu to odpada w przedbiegach i dlatego
    aktualnie korzystam z:
    allekarty bzwbk, citi-bp, kk carrefour i od niedawna motokarty GE ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-11-13 20:18:59
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gfhsid$ha0$1@news.onet.pl, *Mithos* wrote:

    > Ja mam w Erze blueconnecta. O ile sms moge z niego napisac o tyle nikt
    > sie raczej do mnie na ten numer nie dodzwoni...
    > Ciekawe czy mozna wyslac numer z innego telefonu ?

    Jesli nic nie grzebales przy ustawieniach to mozna zarowno dzwonic jak i
    smsowac w obie strony.
    Wystarczy wlozyc do zwyklego telefonu GSM/UMTS.
    Nawet chyba masz ceny podane gdzies w cenniku dla taryfy bluconnectowej.
    Bo to zwykly numer, tyle ze w taryfie masz pewna ilosc danych wliczone.