  • 1. Data: 2008-11-12 17:44:12
    Temat: Alior i sumowanie limitow kart
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Jeszcze dzis rano infolinia nie wiedziala czy bedzie opcja sumowania limitow
    z kart kredytowych przy przenoszeniu. Ciekawe kiedy to bedzie wiadome... W
    swietle darmowych i bezgotowkowych przelewow z karty (oby w praktyce na
    dowolny rachunek) kluczowa sprawa...

    Szymon

  • 2. Data: 2008-11-12 18:01:41
    Temat: Re: Alior i sumowanie limitow kart
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadome... W swietle darmowych i bezgotowkowych przelewow z karty (oby w
    > praktyce na dowolny rachunek) kluczowa sprawa...

    Niemniej jednak już tydzień temu został przyjęty taki wniosek i dziewczyna z
    oddziału twierdziła, że nie ma przeciwskazań. Zawsze jest to jakaś poszlaka.
    Do tej pory nie zadzwoniła do mnie, że coś idzie nie tak.

    marekz

  • 3. Data: 2008-11-12 18:37:07
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Niemniej jednak już tydzień temu został przyjęty taki wniosek i dziewczyna
    > z > oddziału twierdziła, że nie ma przeciwskazań. Zawsze jest to jakaś
    > poszlaka. > Do tej pory nie zadzwoniła do mnie, że coś idzie nie tak.

    O ile w ogole idzie :-) Bo moze zacznie isc dopiero od 17.11. Niemniej masz
    racje - jakas poszlaka. A brales zlota czy srebna? Cos wiesz moze o
    przelewach z karty (za media czy na dowolny rachunek)?
    Natomiast na pewno juz wiesz czy wystarczy oswiadczenie, ze zamkniesz stare
    czy sami (np. wzorem Getina) zamykaja stara karte.

  • 4. Data: 2008-11-12 18:57:47
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > O ile w ogole idzie :-) Bo moze zacznie isc dopiero od 17.11. Niemniej
    > masz racje - jakas poszlaka. A brales zlota czy srebna?

    Nie miałem wyboru, musiałem złotą, ale to chyba bez różnicy.

    > Cos wiesz moze o przelewach z karty (za media czy na dowolny rachunek)?

    Nie pytałem. Nawet jak nie na dowolny, dla mnie to bez większej różnicy. ;-)

    > Natomiast na pewno juz wiesz czy wystarczy oswiadczenie, ze zamkniesz
    > stare czy sami (np. wzorem Getina) zamykaja stara karte.

    Nie pytałem dokładnie (nie sądzę aby ona to już wtedy wiedziała), ale na 90%
    trzeba będzie wypełnić oświadczenie o zamknięciu starej karty.

    Pytałem natomiast czy mogę wziąć złotą kartę z plastikiem od srebrnej.
    Dziewczyna stwierdziła, że nie da się, przynajmniej na razie, bo potem ma
    być duży wybór plastików. To mnie lekko zraziło. Ale że ogólnie była bardzo
    miła, nie męczyłem jej. Zobaczymy jak to będzie.

    marekz

  • 5. Data: 2008-11-12 19:19:30
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Nie miałem wyboru, musiałem złotą, ale to chyba bez różnicy.

    Nie moge sie na ich stronie doczytac jakie dochody trzeba miec na zlota...

    > Nie pytałem dokładnie (nie sądzę aby ona to już wtedy wiedziała), ale na
    > 90% trzeba będzie wypełnić oświadczenie o zamknięciu starej karty.

    dziwne... zwykle od razu przy wniosku ta kwestia jest zalatwiana. Moze nawet
    oswiadczenia nie trzeba bedzie. W BPH bylo tak, ze jesli karta przenoszona
    jest w terminie splacana to nie trzeba bylo z niej rezygnowac.

  • 6. Data: 2008-11-12 19:38:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Nie moge sie na ich stronie doczytac jakie dochody trzeba miec na zlota...

    Zadeklaruj byle co, 5k albo 10k. Przeciez to i tak bez znaczenia w schemacie
    przenoszenia.

    > dziwne... zwykle od razu przy wniosku ta kwestia jest zalatwiana. Moze
    > nawet oswiadczenia nie trzeba bedzie. W BPH bylo tak, ze jesli karta
    > przenoszona jest w terminie splacana to nie trzeba bylo z niej rezygnowac.

    Takiego oświadczenia dziewczyna nie miała w zestawie dokumentów, choć
    próbowała je znaleźć. To sa ich początki, jeszcze procedury mogą być nie do
    końca napisane.

    marekz

  • 7. Data: 2008-11-12 19:46:48
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Zadeklaruj byle co, 5k albo 10k. Przeciez to i tak bez znaczenia w
    > schemacie przenoszenia.

    Otoz nie do konca. Po pierwsze spotkalem sie w Multibanku z opcja, iz mimo
    przeniesienia kart umozliwiajacych otrzymanie platinum wlacznie, pytali o
    dochod, bowiem jesli nie spelnial kryteriow to otrzymanie karty jest
    niemozliwe. Mozesz sobie przenosic i 100.000 limit, ale jak masz np. 5000
    dochodu to platinum nie dostaniesz.
    Po drugie: oczywiscie dochody sa na oswiadczenie w takim ukladzie i mozesz
    podac, ze zarabiasz 20k. Pewnie nawet nie sprawdza. Do czasu, gdyby wynikly
    jakies problemy ze splata, bo wowczas podpada to pod wyludzenie kredytu i
    poswiadczenie nieprawdy, co niekoniecznie moze sie milo skonczyc.

  • 8. Data: 2008-11-12 20:19:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 12 Nov 2008 18:44:12 +0100, Szymon napisał(a):

> [...]
    > swietle darmowych i bezgotowkowych przelewow z karty (oby w praktyce na

    Podepnę się pod wątek - oto aliorowy Matrix w Dolnośląskim:
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/placowki/placowki_main

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2008-11-12 20:22:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Podepnę się pod wątek - oto aliorowy Matrix w Dolnośląskim:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/placowki/placowki_main

    od kiedy to Leszno jest w Dolnośląskim? ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-11-12 20:51:13
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > niemozliwe. Mozesz sobie przenosic i 100.000 limit, ale jak masz np. 5000
    > dochodu to platinum nie dostaniesz.

    Owszem, to samo w Raiffeisen. Pani powiedziała żeby wpisać 11k i razem się z
    tego pośmialiśmy (naturalnie poza tą salką gdzie byłykamery). W Alior też
    wpisałem prewencyjnie 11k.

> [...]
    > wynikly jakies problemy ze splata, bo wowczas podpada to pod wyludzenie
    > kredytu i poswiadczenie nieprawdy, co niekoniecznie moze sie milo

    Nie planuję problemów a jeśli już to całkowite, czyli biorę cały wypracowany
    przez lata limit i tyle mnie widziano. Tej opcji zatem nie ma sensu brać pod
    uwagę. :-)

    marekz