  • 1. Data: 2003-06-05 09:28:45
    Temat: KK MC z PKO BP SA na Slowacji
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Obiecałem kiedyś, że napisze, więc realizuję obietnicę:
    transakcja 01-05, księgowanie 05-05, ZSR Hlavna Stanica Bratyslava, 1791
    SKK - 188,68 PLZ;
    transakcja 03-05, księgowanie 05-05, Pizza Hut Bratislava, 446 SKK -
    46,99 PLZ;
    transakcja 02-05, księgowanie 06-05, ZSR Nove Mesto Bratislava, 342
    SKK - 35,90 PLZ
    Kilka tygodni temu podawałem jak to wyglądało dla VE Millenium i nie
    trzeba nawet głęboko tego analizować aby stwierdzić, że VE wypadła
    lepiej.

  • 2. Data: 2003-06-05 11:50:38
    Temat: VE I VC Mille [Re: KK MC z PKO BP SA ] na Slowacji
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bbn2hc$f1e$1@pippin.warman.nask.pl...
    > Obiecałem kiedyś, że napisze, więc realizuję obietnicę:
    > transakcja 01-05, księgowanie 05-05, ZSR Hlavna Stanica Bratyslava, 1791
    > SKK - 188,68 PLZ;

    Czyli 0,1053 PLN/SKK, inne podobnie

    > Kilka tygodni temu podawałem jak to wyglądało dla VE Millenium i nie
    > trzeba nawet głęboko tego analizować aby stwierdzić, że VE wypadła
    > lepiej.

    VE Millennium, bankomat
    23.05.03r kurs 0,1064 PLN/SKK
    26.05.03r kurs 0,1066 PLN/SKK

    VC Millennium, bezgotowkowe pomiedzy 23.05 a 26.05 po kursach od 0,1063 do
    0,1071 PLN/SKK.
    IMO raczej sa to wahania kursow niz jakas przewaga jednej karty nad druga.
    Ale ogolnie korzystnie wypadaja karty. W kantorach najnizszy kurs przed
    wyjazdem widzialem 0,1080.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-06-05 13:59:54
    Temat: Re: VE I VC Mille [Re: KK MC z PKO BP SA ] na Slowacji
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    druga.
    > Ale ogolnie korzystnie wypadaja karty. W kantorach najnizszy kurs

    VE Millennium w tym samym czasie miałem 0,1029, więc różnica jest spora