  • Data: 2008-08-18 08:32:10
    Temat: KK Mastercard PayPass w BZWBK.
    Od: Wełniany Skafander <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    czy ktoś z Was ma tę kartę? Z opisu wynika, że działa ona jak zwykła KK+ma
    opcję płatności przez PayPass. Czy są z nią problemy z dokonywaniem
    płatności w normalnych terminalach? Czy możliwe jest przeniesienie karty z
    Citi i wybranie właśnie tego Mastercarda? No i jak wygląda sprawa z
    opłatami za kolejny rok - czy BZWBK jest bardzo restrykcyjny i np. jak ktoś
    wyda kartą 8.000zł rocznie to nie zostanie zwolniony z opłaty.

    pozdrawiam

    PS. Ogólnie to chodzi mi o jakiegoś fajnego mastercard'a (ten z BZWBK mnie
    się podoba). Złożyłem jeszcze wniosek o kartę w Polbanku, ale nie odzywają
    się, a pracownik z banku u którego składałem wniosek ignoruje ode mnie
    maile :(