  • 11. Data: 2007-10-08 17:39:16
    Temat: Re: KK Millenium - dziwna kwota autoryzowana...
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Mi na MC rajfiego wisi blokada taka sama jak zakup. Chyba... Bo w sumie
    > skoro nie widać poszczególnych blokad, a karty używa się intensywnie, to
    > trzeba by z ołówkiem spisać ostatnie zakupy i porównać...

    No ale ja pisalem o kartach Millenium :) Odkad na kartach Raiffeisen
    widac blokady ? :)

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-10-08 17:40:48
    Temat: Re: mBank - przeniesienie KK [było: Re: KK Millenium - dziwna kwota autoryzowana...]
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał napisał(a):
    > Umowe mam na 1,5 roku - niestety ;/ Ale jak wbije "czas nieokreślony" -
    > jest to samo :)

    Musi byc zawarta chyba miniumum pol roku wstecz (nie pamietam, a nie mam
    dostepu do www). I iles tam chyba do przodu.

    > Miałem u nich kartę, ale zrezygnowałem (zamieniłem na Millenium ;/
    > grrrr...)

    Moze jej jeszcze nie wykasowali z systemu, a 2 takich samych KK u nich
    miec nie mozna.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-10-08 17:43:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Slavekk napisał(a):
    > Od wczoraj to sie transakcja jeszcze nie rozliczyla.
    > Zadzwonisz i nie bedziesz mial o czym gadac z obsluga bo oni tej
    > transakcji nie widza.

    Widza. Jak ja zamienialem VC na MC to mialem jakies dziwne blokady itp.
    zadzwonilem do banku i mi powiedzieli co jest czym.

    Tak samo ING. Konsultant ma podglad online taki, ze widzi juz wszystko
    (na pewno widzi tyle co uzytkownik Multi/mBanku). Ciekawe czemu nie da
    sie zrobic tak zeby klient tez to widzial :/

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-10-08 17:56:09
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Slavekk w liscie z dnia 2007-10-08 19:13 napisala
    nastepujace slowa:

    > A konkretnie co robiles przez te 10 minut?

    Nic. Czekałem żeby zapłacić za paliwo.

    > Autoryzowana? (malo prawdopodobne)

    Nie wiem... Tak pisze na stronie banku: "Kwota autoryzowana".

    --
    michal

  • 15. Data: 2007-10-08 17:57:10
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Mithos w liscie z dnia 2007-10-08 19:40 napisala
    nastepujace slowa:

    > Moze jej jeszcze nie wykasowali z systemu, a 2 takich samych KK u nich
    > miec nie mozna.

    Tak, może to być to. Poprzednia KK została zamknięta chyba z końcem
    września...

    --
    michal

  • 16. Data: 2007-10-08 18:00:37
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    cież sie ze nie jesteś w KREDYT BANKU tam 3000 blokuja i dziwią się ze masz
    pretęsje
    iBin

  • 17. Data: 2007-10-08 18:02:16
    Od: Michał <m...@g...pl>

> [...]

    nich miec nie mozna.

    Tak, może to być to. Poprzednia KK została zamknięta chyba z końcem
    września... :(( Kurcze...

    W jakim jeszcze banku można w miarę prosto i bez większych formalności
    dostać KK (limit nie musi być duży)?

    --
    michal

  • 18. Data: 2007-10-08 18:02:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.10.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > No ale ja pisalem o kartach Millenium :) Odkad na kartach Raiffeisen
    > widac blokady ? :)

    Ty, fakt, tam to nie widać niczego ;-) Pomyliło mi się z BZWBK :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 19. Data: 2007-10-08 18:06:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał napisał(a):
    > W jakim jeszcze banku można w miarę prosto i bez większych formalności
    > dostać KK (limit nie musi być duży)?

    W Millenium :) Np. nie wymagaja zamkniecia starej karty. To samo
    Raiffeisen, no ale mi tam np. odmowili ostatnio przeniesienia karty.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2007-10-08 18:21:30
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Mithos w liscie z dnia 2007-10-08 20:06 napisala
    nastepujace slowa:

    > W Millenium :)

    :))

    A wiesz może czy da się podnieść limit kredytowy w Millenium? Jak to zrobić?

    --
    michal