  • Data: 2008-04-20 09:14:07
    Temat: KK Millenium - zmiana limitow
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otrzymalem niedawno Pilkarska MC Millenium. Jako, ze przyznany limit
    jest spory to chcialem zmienic limity dziennie. Otoz, nie da sie tego
    zrobic bez Hasla 2, ktore mozna "zrobic" w bankomacie przy pomocy karty
    debetowaj, ktorej nie posiadam (bo nia mam w Millenium konta). Czy ktos
    wie jak to obejsc ? Da sie telefonicznie ?

    A sama karta to idealna kopia Pilkarskiej MC Raiffeisen :) Dodatkowo nie
    wiem czemu reklamuja ta karta mistrzostwa 2008 skoro jest to karta z
    nadrukiem Ligi Mistrzow :)

    --
    Mithos