  • 21. Data: 2005-12-15 20:05:03
    Temat: Re: KK Millennium - spłata innej KK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > W mbanku chyba nie ma oddzielnego zewnętrznego rachunku dla karty tylko
    > KK jest podłączona do eKonta. Zresztą jakkolwiek by to było - dla
    > Millennium nie jest możliwe sprawdzenie czy za xx11402004....... itd
    > kryje się emax, ekonto czy karta albo inszy diabeł, podobnie jest z
    > innymi bankami i kontami do spłaty KK

    W sumie to bez większego znaczenia czy na swoje eKonto czy emax, bo i tak za
    parę dni tą kasą spłacisz KK.
    Jak ja załatwiałem pierwszą spłatę na KK mBanku to chcieli zobaczyć umowę KK
    i umowę rachunku z którym jest powiązana KK. A że na wyciągu jest informacja
    o automatycznej spłacie z eKonta to raczej trudno było by ich przekonać żeby
    kasę wysłali na eMax.

    > Odnośnie "czy tak trudno sprawdzić na stronie" to pozwolę sobie na małą
    > dygresję, mam nadzieję że nie weźmiesz do siebie bo ma ona charakter
    > uniwersalnej paraboli a Ty jesteś dość życzliwie usposobiony i nie
    > jesteś szczególnie uciążliwy pod tym względem :))

    Dziękuje :)).
    Dygresji wcale nie wziąłem do siebie, ale pozwolę sobie na odpowiedź

    > A jak jesteś u cioci na imieninach i przy stole wywiąże się
    > dyskusja w którym banku lepiej wziąć kredyt czy mieć konto, to też
    > mówisz "czy tak trudno sprawdzić sobie jakie jest oprocentowanie w
    > bankach?".

    Imieniny u Cioci to chyba trochę co innego niż forum jak i tak masz dostąp
    do Netu i możesz równie szybko sam sobie to sprawdzić. Gdyby ta informacja
    była niedostępna lub bardzo dobrze "schowana" to co innego

    > Właśnie istotą dyskusji jest to, że lepiej poinformowany
    > odpowiada na pytanie gorzej poinformowanego - szczególnie że nie chodzi
    > tu o zwalanie na kogoś rozwiązania kompleksowego problemu tylko
    > zwyczajną dyskusję.

    Zgadza się że lepiej poinformowany pomaga innym np. różne interpretacje
    umowy lub regulaminu tak jak w tej dyskusji.
    Ale zostanę przy swoim zdaniu że jeśli informacje można równie szybko
    znaleźć na stronie banku to szkoda czasu na czekanie na odpowiedź od kogoś z
    grupy dyskusyjnej.
    Tak jak w tej reklamie " to po co przepłacać" :)))

    > Ad rem: wydaje mi się mocno podejrzane, że jest możliwy numer o którym
    > piszesz na zasadzie stałego punktu oferty - być może pozwalają raz przy
    > wydaniu nowej karty na "balance transfer", ale później to brzmi
    > nieprawdopodobnie dla kogoś, kto jest przywiązany do zasady że banki
    > zarabiają na produktach i starają się nie wprowadzać takich, które
    > umożliwiają działanie powodujące wyłącznie deficyt (jak np. kredyt 0% na
    > karcie)

    A jednak tak to działa. Sam korzystam już 2 razy spłaciłem KK z mBanku i
    raz z Lukasa.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 22. Data: 2005-12-15 22:45:13
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    Piotr Gralak wrote:

    Spłacam kartą Reiffeisen (Amplico) inne karty od wielu miesięcy i nie
    ma
    z tym problemów.

    Ale wielokrotnie te same karty, i jest to operacja traktowana jako
    bezgotowkowa ?

    marekz