  • 1. Data: 2009-01-11 20:47:36
    Temat: KK Multibanku
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Mozliwe jest uzyskanie kk na podstawie 3 ostatnich wyciagow z innej karty?

    Jakies 'obostrzenia' obowiazauja?

    Gekko

  • 2. Data: 2009-01-11 21:31:23
    Temat: Re: KK Multibanku
    Od: "Frank" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Gekko" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mozliwe jest uzyskanie kk na podstawie 3 ostatnich wyciagow z innej karty?
    >
    > Jakies 'obostrzenia' obowiazauja?

    Sprawdzają dokładnie dochody i nie można do nich przenieść kart ze
    wszystkich banków m.in. mBanku.

  • 3. Data: 2009-01-12 05:17:44
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Mozliwe jest uzyskanie kk na podstawie 3 ostatnich wyciagow z innej karty?

    Ja musiałem pokazać ostatnie wyciągi. Po jednym, chociaż kartę trzeba mieć
    min. pół roku. Robią jej xero.

    > Jakies 'obostrzenia' obowiazauja?

    Nie, prócz tego, że pół roku musisz ją używać. Dochodu nie sprawdzają. BIK
    owszem.

  • 4. Data: 2009-01-12 05:18:25
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Sprawdzają dokładnie dochody i nie można do nich przenieść kart ze
    > wszystkich banków m.in. mBanku.

    prawdą jest, że z mBanku nie można. Dochodu nie sprawdzają. Jest potrzebny
    tylko do ustalenia jaką kartę można wydać.

  • 5. Data: 2009-01-12 10:11:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia 2009-01-11, o godz. 22:31:23
    "Frank" <a...@c...pl> napisał(a):

    > Sprawdzają dokładnie dochody i nie można do nich przenieść kart ze
    > wszystkich banków m.in. mBanku.

    Dziwne. Pamiętam jak przed wakacjami dowiadywałem się w oddziale to
    była możliwość przeniesienia karty z mBanku tylko warunek - musi mieć
    co najmniej 6 m-c stażu u mnie.

    Xenocide