eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbanku i aktywacjaKK Polbanku i aktywacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.sileman.
    pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Polbanku i aktywacja
    Date: Fri, 11 Jun 2010 17:24:38 +0200
    Organization: Sileman news server
    Lines: 17
    Message-ID: <hutkeu$etr$1@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: host-5db0ee7f.sileman.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1276269854 15291 93.176.238.127 (11 Jun 2010 15:24:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2010 15:24:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.9) Gecko/20100317
    Thunderbird/3.0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:529532
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,

    Czy ktoś mądrzejszy może mi wytłumaczyć na czym polega "nieaktywność"
    nowej KK Polbanku przesłanej listem poleconym, skoro pierwsza transakcja
    (internetowa, bez PINu i podpisu) przechodzi pozytywnie i jednocześnie
    dokonuje aktywacji karty?

    Takie oto dostałem informacje via poczta wewnętrzna:

    Uprzejmie informuję, że Karty kredytowe wysyłane listem poleconym są
    nieaktywne lecz w momencie próby dokonania transakcji kartą , karta
    automatycznie się aktywuje z tego powodu udało się panu dokonać
    transakcji na kwote 15 PLN i karta została aktywowana.



    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1