  • 11. Data: 2006-06-03 09:27:28
    Temat: Re: KK Raiffeisen
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2006 22:14:18 +0200, MarekZ napisał(a):
    > Mozna robic jako "przelew dowolny". Choc niegdy w praktyce nie
    > przetestowalem, wiec nie wiem czy to faktycznie dziala. :-)

    Działa - przynajmniej na KK Amplico. Co więcej, nie jest wymagane absolutnie
    żadne konto osobiste - ja mam u nich tylko KK, przysłali listę kodów i mogę
    wysyłać przelewy.

    Trzeba tylko pamiętać o tym że przelewy są traktowane jako transakcje
    gotówkowe - wyjątkiem jest tu KK Amplico...

    P.S. Heh, właśnie widzę na stronie Rajfiego banner:
    "Ktoś odgórnie ustala, w jakim banku jesteś? Nie bądź ofiarą fuzji, zmień bank!"
    ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 12. Data: 2006-06-03 10:37:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Trzeba tylko pamiętać o tym że przelewy są traktowane jako
    > transakcje
    > gotówkowe - wyjątkiem jest tu KK Amplico...

    Nie jest wyjatkiem! Dla KK Amplico jest to takze transakcja
    gotowkowa (od niedawna, ja mam stan z 24 maja br.).

    marekz

  • 13. Data: 2006-06-03 15:21:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 3 Jun 2006 12:37:12 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Nie jest wyjatkiem! Dla KK Amplico jest to takze transakcja
    > gotowkowa (od niedawna, ja mam stan z 24 maja br.).

    Sprawdź taryfę opłat na stronie - nie jest gotówkowa. Ostatnio też myślałem
    że jest, ale po prostu nie doczytałem tabeli... Zresztą patrząc w wyciąg
    widzę że oprócz transakcji które przeprowadzam, nie jest nic doliczane -
    a spłacam z reguły dzień przed terminem, zaś transakcje bardzo często
    przeprowadzam na samiutkim początku okresu rozliczeniowego.

    Pozdrawiam,

  • 14. Data: 2006-06-03 15:59:59
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > często
    > przeprowadzam na samiutkim początku okresu rozliczeniowego.

    Mam przed soba papierowa tabele oprocentowania i oplat dla kart
    kredytowych z 24 maja i jest napisane przy KK Amplico, ze
    oprocentowanie 21,99% obowiazuje rowniez dla przelewow). Byc moze
    zmiana nastapila wlasnie 24 maja, bo przy innych kartach, dla
    ktorych zawsze tak bylo, nie ma takiej uwagi.

    marekz

  • 15. Data: 2006-06-03 16:09:20
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > często
    > przeprowadzam na samiutkim początku okresu rozliczeniowego.

    Jednak masz racje. Po wczytaniu sie w tabelke, wynika z niej, ze
    przelewy z VC Amplico jako bezgotowkowe ida, z normalnym
    grace-periodem, a dopiero w przypadku braku splaty w gp jest te
    21,99%. Wydawalo mi sie, ze 24 maja uleglo to zmianie.

    marekz

  • 16. Data: 2006-06-03 17:30:58
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Można

    Ale traktuja to jak operacje gotowkowa - wyplata w bankomacie.

    pzdr
    robbi

  • 17. Data: 2006-06-03 17:45:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 3 Jun 2006 18:09:20 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Jednak masz racje. Po wczytaniu sie w tabelke, wynika z niej, ze
    > przelewy z VC Amplico jako bezgotowkowe ida, z normalnym

    No właśnie te cztery gwiazdki i "nie dotyczy kart Amplico" :) - co
    bezczelnie wykorzystuję... Zresztą to jedyny powód dla którego mam tę kartę.
    Jest o tyle ciekawie, że kiedyś - gdy przelewy można było robić tylko za
    pośrednictwem infolinii - informowano że dozwolone jest jedynie opłacanie
    rachunków (cokolwiek by to miało znaczyć). Teraz najwyraźniej można sobie
    zrobić przelew na ROR z tytułem "zasilenie lokaty, i co mi teraz zrobicie?"
    :)

    Pozdrawiam,

  • 18. Data: 2006-06-03 18:30:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > można sobie
    > zrobić przelew na ROR z tytułem "zasilenie lokaty, i co mi teraz

    Do 31 sierpnia nawet lepsza oferta jest dla VG, VN i MC
    "mistrzowskiego" wydanych jako przeniesione z innego banku.
    Gotowka i bezgotowka 0% nawet po grace-periodzie. Rajfi bardzo
    agresywnie sciaga klientow. Limit +30% oraz praktyczny brak wymogu
    likwidacji przenoszonej karty. Przypomina mi to BPH z dawnych
    dobrych czasow. :-)

    marekz

  • 19. Data: 2006-06-03 21:23:28
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    robbi napisał(a):

    > Ale traktuja to jak operacje gotowkowa - wyplata w bankomacie.

    Owszem i co z tego? :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 20. Data: 2006-06-04 10:39:40
    Od: Marek <q...@w...pl>

    MarekZ napisał(a):

> [...]
    > agresywnie sciaga klientow. Limit +30% oraz praktyczny brak wymogu
    > likwidacji przenoszonej karty. Przypomina mi to BPH z dawnych

    przy czym to 0% to:

    ** Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa wyliczona zgodnie ze wzorem
    matematycznym i założeniami określonymi w ustawie o kredycie
    konsumenckim (Dz. U. Nr 100, poz. 1081, z późn. zm.) wynosi dla karty
    kredytowej VISA Nowa i MasterCard 2006 FIFA World Cup(TM): od 8,56%, dla
    karty kredytowej VISA Gold: od 8,17%.