  • 21. Data: 2006-06-04 12:59:26
    Temat: Re: KK Raiffeisen
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marek" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e5uda7$j3s$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > przy czym to 0% to:
    >
    > ** Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa wyliczona zgodnie ze
    > wzorem matematycznym i założeniami określonymi w ustawie o
    > kredycie konsumenckim (Dz. U. Nr 100, poz. 1081, z późn. zm.)
    > wynosi dla karty kredytowej VISA Nowa i MasterCard 2006 FIFA
    > World CupT: od 8,56%, dla karty kredytowej VISA Gold: od 8,17%.

    To dlatego, ze te "zalozenia" opisuja splate w ciagu 12 miesiecy,
    a nie przed 31 sierpnia. 0% jest rzeczywiste.

    marekz

  • 22. Data: 2006-06-04 13:06:05
    Od: Marek <q...@w...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "Marek" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To dlatego, ze te "zalozenia" opisuja splate w ciagu 12 miesiecy,
    > a nie przed 31 sierpnia. 0% jest rzeczywiste.
    >
    > marekz

    dzieki za wyjasnienie
    milo wiedziec ze ma sie pod reka darmowa gotowke na wakacje :)

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2006-06-04 18:33:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 3 Jun 2006 23:23:28 +0200, Markus Sprungk napisał(a):
    > Owszem i co z tego? :)

    Znam takich co to twierdzą że wyciąganie gotówki przy użyciu ich VG jest
    darmowe - bo przecież na wyciągu jest podane że prowizja za pobranie gotówki
    wynosi 0zł... Żeby było weselej to nie dali sobie wytłumaczyć że marnują
    sporo kasy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 24. Data: 2006-06-05 20:55:20
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
    Swoja droga
    > gratuluje zarobkow, biorac pod uwage, ze mi Rajwajzen zaproponoal limit na
    > poziomie ok. 60% dochodow netto (nieusuwalnosc ze stanowiska, powyzej 30
    > lat, rodzina, dzieci, wlasne mieszkanie i samochod, karta kredytowa od 5
    > lat itp.), to na limit rzedu kilkunastu tysiecy trzeba zarabiac chyba ze
    > 20 000 netto (czyli jakies 40 000 brutto, biorac pod uwage, ze
    > praktycznie wszystko opodatkowane wg stawki 40%).
    > Pozdrawiam, Beniowa

    Poważnie? Ja dostałam w Raiffeisenie jakieś 250% netto (pierwsza karta
    kredytowa w życiu), teraz złożyłam wniosek w money.pl i bez problemu
    dostałam tyle samo. Chyba że rodzina, dzieci i samochód (wyżej wymienionych
    nie posiadam) są traktowane jako obciążenie, a nie zaleta.

    Nika
    Pisz tutaj
    http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

  • 25. Data: 2006-06-05 23:52:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Nika" <n...@a...pl> writes:

    > Chyba że rodzina, dzieci i samochód (wyżej
    > wymienionych nie posiadam) są traktowane jako obciążenie, a nie zaleta.

    No jasne ze sa, a przynajmniej tak powinno byc. Poza pracujacymi,
    oczywiscie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2006-06-06 07:45:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 01:52:24 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > No jasne ze sa, a przynajmniej tak powinno byc. Poza pracujacymi,
    > oczywiscie.

    Tylko dziwnym trafem jak ktoś nie ma rodziny to staje się mniej wiarygodny.
    Ech, zrozumieć te banki... ;)

    Pozdrawiam,

  • 27. Data: 2006-06-06 09:06:28
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Tylko dziwnym trafem jak ktoś nie ma rodziny to staje się mniej wiarygodny.
    > Ech, zrozumieć te banki... ;)

    Bez rodziny łatwiej uciekać do ciepłych krajów ;)

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

  • 28. Data: 2006-06-06 10:21:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 6 Jun 2006 09:06:28 GMT, Bohdan 'Nexus' Horst napisał(a):

    > Bez rodziny łatwiej uciekać do ciepłych krajów ;)

    Kiedy u nas atmosfera całkiem ciepła, wręcz chwilami gorąca... ;)

    Pozdrawiam,

  • 29. Data: 2006-06-06 13:31:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > Tylko dziwnym trafem jak ktoś nie ma rodziny to staje się mniej wiarygodny.

    Wiarygodnosc a zdolnosc kredytowa to dwie rozne rzeczy. Mozna miec
    duze np. dochody i wciaz uciec z kraju.
    --
    Krzysztof Halasa