  • 1. Data: 2003-07-08 15:54:33
    Temat: KK Raiffeisen & zgoda na zajecie pensji
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Chcac otrzymac KK Raiffeisena trzeba wyrazic zgode na zajecie pensji w
    przypadku nie splacania zadluzenia karty. Normalnie komornik mam prawo zajac
    tylko czesc wynagrodzenia, okreslona w Kodeksie Pracy. Czy Raiffeisen ma
    prawo obchodzic zapisy Kodeksu Pracy? I czy taka zgoda posiadacza KK, jako
    niezgodna z Kodeksem Pracy, jest wazna z punktu widzenia prawa?

    Pablo

  • 2. Data: 2003-07-09 05:49:41
    Temat: Re: KK Raiffeisen & zgoda na zajecie pensji
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    On Tue, 8 Jul 2003 17:54:33 +0200, "Pablo" <p...@w...pl> wrote:

    >Chcac otrzymac KK Raiffeisena trzeba wyrazic zgode na zajecie pensji w

    nie trzeba
    ja sie nie zgodzilem, karte posiadam

    --
    pozdrawiam