  • 1. Data: 2003-07-08 15:56:34
    Temat: dziwny problem - przelewy?
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Witam
    Wyjeżdżam na wakacje ale nie dostałem jeszcze pieniędzy za ostatnią
    pracę.
    Myślałem że przelew przyjdzie wcześniej i podałem numer mojego emaxa w
    mbanku.
    W czasie wakacji mam zamiar większość pieniędzy wypłacać z Maestro
    prepaid ING BŚ.
    Ale na tej karcie za granicą nie mam możliwości sprawdzenia ile mam
    jeszcze kasy.
    Pomyślałem więc że zrobie sobie kilkanaście - kilkadziesiąt przelewów po
    100zł (bo nie wiem kiedy i ile dostane pieniedzy) z emaxa na ekonto.
    Wtedy może więcej zapłacę za wypłatę z bankomatu ale smsem moge sobie
    sprawdzić ile mam jeszcze kasy.
    Czy pomysł z dużą ilością przelewów (np. codziennie 2 po 100zł) jest
    dobry??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl