  • Data: 2008-07-01 09:07:58
    Temat: KK Rajfi - saldo przeniesione - w kulki leca?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czolem,

    Dostalem wyciag z KK i sie zagotowalem.
    Saldo przeniesione - 2800pln. Wyciag zeznaje:

    poprzednie saldo zadluzenia: 3566,90
    kwota wplat: 811,49

    odsetki od salda zadluzenia: 51,xx (xx spowodowane dziurkaczem :)

    Wyglada na to, ze odsetki licza od calego salda, nie uwzgledniajac
    zwolnienia z odsetek salda przeniesionego.

    Rozmawiam z baba z Rajfiego, ta mi klaruje, ze gdybym nie uzywal tej
    karty, tylko splacal zadluzenie przeniesione to byloby zero, a tak dupa.
    Mimo, ze co miesiac splacam wszystko, co wydalem ponad saldo przeniesione.

    Prawda to?

    Dodam, ze na pierwszym wyciagu byl podobny kwiatek i wtedy mi odsetki
    skorygowali, widac co baba to inaczej szkolona.

    Nie chce mi sie wierzyc, ze Rajfi namawia do wziecia u nich karty w celu
    nieuzywania tylko splacania salda przeniesionego z innej karty.

    pozdrawiam
    Wieslaw