  • 1. Data: 2006-12-03 21:37:48
    Temat: KK Santander
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

    Dostałem pisemko od tegoż banku, ze chcą mi dać chipową KK, jako
    "najlepszemu" klientowi hipotecznemu. Na ich www nic nie ma na ten temat,
    wiec chyba oferta naprawdę adrespwana jest tylko do wybranych klientów.
    Ma ktoś taką KK i jakieś z nią doświadczenia??
    Taddy

  • 2. Data: 2006-12-03 22:16:32
    Temat: Re: KK Santander
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Taddy napisał(a):
> [...]
    > wiec chyba oferta naprawdę adrespwana jest tylko do wybranych klientów.
    > Ma ktoś taką KK i jakieś z nią doświadczenia??

    Ciekawa sprawa... To musi być jakiś nowy produkt bo jeszcze o nim nie
    słyszałem. Czy razem z tym pismem przyszedł wzór umowy oraz tabela opłat
    i prowizji? Od tych dwóch dokumentów należałoby zacząć. Jeśli doszły to
    może wrzuciłbyś gdzieś skany?

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-12-03 22:25:13
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

> [...]
    > prowizji? Od tych dwóch dokumentów należałoby zacząć. Jeśli doszły to może

    NIe ma wzoru umowy, ani TOiP.
    Ale warunki w skrócie są takie:
    -brak opłat za wydanie i wznowienie
    -limit do 10000
    -max 2 karty dodatkowe
    -17,5%
    -grace period 54 dni
    -pakiet ubezpieczen: ochrona, podrózny, bezpieczenstwo
    -jesli do konca lutego 2007 zrobisz obrót min 3000 PLN masz 5% zniżki na
    zakupione wtedy paliwa na dowolnej stacji (max 150 PLN)
    -atlas Europy i kubek na start gratis

    Chyba nie wymagają zaswiadczenia o zarobkach.

  • 4. Data: 2006-12-04 18:24:38
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Taddy napisał(a):
    > NIe ma wzoru umowy, ani TOiP.

    Zażądaj tych dokumentów i jeszcze regulaminu karty. Wydawca musi ci je
    udostępnić przed podpisaniem umowy. Diabeł tkwi w szczegółach.
    Przykładowo mogą być różne opłaty dodatkowe, które spowodują, że oferta
    będzie mało atrakcyjna.

    --
    Dawid

  • 5. Data: 2006-12-04 18:35:05
    Od: "Taddy" <t...@i...pl>

> [...]
    > mogą być różne opłaty dodatkowe, które spowodują, że oferta będzie mało

    To jest oczywista sprawa, pytam tylko czy ktoś ma ewentualnie jakieś
    doswiadczenia empiryczne w tej kwestii.

  • 6. Data: 2006-12-05 22:08:47
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Taddy napisał(a):
    > To jest oczywista sprawa, pytam tylko czy ktoś ma ewentualnie jakieś
    > doswiadczenia empiryczne w tej kwestii.

    Raczej nikt nie ma ponieważ jest to nowy produkt, który będzie oferowany
    klientom od stycznia. Ty zostałeś beta testerem (czytaj: królikiem
    doświadczalnym) ;)

    --
    Dawid