  • 21. Data: 2010-03-25 08:41:06
    Temat: Re: KK Visa jako uzupelnienie Mastercard - ktora wybrac?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 14:02:13 +0000, Marcin napisał(a):

    > To jest Visa Lot Gold - i nawet 290zł, a nie 190zł. Bez sensu.
    > Rzeczywiście zwykła karta jest za 100zł, a jeśli można ją mieć zawsze za
    > darmo, to mógłby to być sensowny wybór.

    Jeśli masz jakieś płatności (czynsz, gaz, prąd, telefon) i będziesz
    obciążał tym kartę na ca. 200 zł miesięcznie, to szaroniebieską Visę w
    Citi będziesz miał kompletnie gratis.

    Zresztą jeśli wniosek złożysz via internet to będziesz ją miał przez 2
    lata gratis.

    Spróbuj jednak zmienić złotą w szaroniebieską, może bank pójdzie Ci jakoś
    na rękę? (w sumie wątpię)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl