  • 21. Data: 2008-05-20 13:31:48
    Temat: Re: KK citi kontra KK mbank
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 May 2008 13:51:30 +0100, kashmiri napisał(a):
    > Można też przez Moneybookers, jeszcze zarobi się na tym pare złotych (wpłata
    > na KK jest księgowana przez MB jako reversal).

    Zarobić nie zarobić, ważne że nie da się normalnie przelewu na konto karty
    puścić :) Jak ktoś np. straci dostęp do mBanku, albo nie będzie miał w
    mBanku środków - nie będzie mógł spłacić karty.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 22. Data: 2008-05-20 14:20:11
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Zarobić nie zarobić, ważne że nie da się normalnie przelewu na konto karty
    > puścić :) Jak ktoś np. straci dostęp do mBanku, albo nie będzie miał w
    > mBanku środków - nie będzie mógł spłacić karty.

    Przez Moneybookers - da się bez konta w mBanku, gwarantuję.

    Musisz mieć konto w innym banku w PL, skąd robisz przelew na swoje konto MB.
    Dalej, zwykle po 1-3 dniach, kiedy MB zaksięguje wpłatę, możesz "wycofać"
    pieniądze na kartę kredytową (zarejestrowaną wcześniej w MB). Nie podajesz
    żadnego nr rachunku karty - tylko "zwykłe" dane: nr karty, data ważności,
    CVV2 itd.

    k.

  • 23. Data: 2008-05-20 14:31:05
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:g0umg0$tpc$1@news.interia.pl...

> [...]
    > "wycofać" pieniądze na kartę kredytową (zarejestrowaną wcześniej w MB).
    > Nie podajesz żadnego nr rachunku karty - tylko "zwykłe" dane: nr karty,

    Aha, gdybyś zakładał konto na MB, poczytaj też o wadach tej firmy, które
    wyliczyłem na http://en.wikipedia.org/wiki/Moneybookers (zwł. odnośnie
    waluty, adresów email i dodawania kart). Jeśli zdecydujesz się założyć mimo
    to, możesz podać mój referral ID (662995) - dzięki.

    k.

  • 24. Data: 2008-05-20 17:13:05
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 20 May 2008 13:31:48 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:

    > Zarobić nie zarobić, ważne że nie da się normalnie przelewu na konto karty
    > puścić :) Jak ktoś np. straci dostęp do mBanku, albo nie będzie miał w
    > mBanku środków - nie będzie mógł spłacić karty.

    Na dobrą sprawę ma to znaczenia tylko jeśli chcesz spłacić kartę przed
    terminem. W przeciwnym razie ustawiasz sobie automatyczną spłatę karty z
    eKONTA (która wykona się po 20:00 ostatniego dnia) i po prostu przelewasz
    odpowiednią kwotę na eKONTO.

    Problem powstaje, gdy:
    - chcesz kartę spłacić wcześniej (musisz zrobić to ręcznie),
    - komornik lub jakiś urząd wejdzie Ci na eKONTO (wówczas karty nie
    spłacisz).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2008-05-20 17:17:28
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Mithos pisze:

    > Przegrywa podgladem online.

    To fakt, ale się przyzwyczaiłem

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 26. Data: 2008-05-20 17:18:11
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > i kursami walut.

    Jak dla mnie bez znaczenia. Bardzo rzadko płacę w innej walucie niż PLN

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS