  • 21. Data: 2005-04-17 19:05:27
    Temat: Re: Avis - oszusci - nie polecam !!
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Z zaciekawieniem przeczytałem cały wątek... Czy możesz dać znać na
    > grupie jak sprawa się rozwija no i jak się zakończy?

    Witam,

    Nadwyzke z pobranych pieniedzy zwrocono mi na karte z przeprosinami. Polski
    oddzial dodatkowo w ramach zadoscuczynienia zaproponowal mi 2 vouchery na
    darmowe podwyzszenie standardu pojazdu przy kolejnym wynajmie. Rozwiazanie
    to dla mnie zadne, poniewaz nie zamierzam juz korzystac z ich uslug. Bede
    nalegal na zadoscuczynienie finansowe. Ciekawi mnie fakt jak latwo mozna
    poprawic dane w ich systemie - na stronie internetowej przy podaniu numeru
    kontraktu wyskakiwaly dane z zawyzona kwota- z ladnym podsumowaniem kiedy
    oddalem auto. Teraz dane sa poprawione "tak,zeby wyszla zadana kwota".
    Godzina oddania auta jest nadal bledna ( wtedy siedzialem juz w samolocie),
    ale taka ktora nie powoduje kolejnego naliczenia. Poprosze o przyslanie mi
    podpisanych przeze mnie dokumentow przy zwrocie auta (nic nie podpisywalem -
    mozliwe ze dokumenty te zostaly sfabrykowane)..

    PS.: W dalszym ciagu przestrzegam przed wynajmem samochodu w Avis.

    Pozdrawiam
    Adam