    From: "clear" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK dla przedsiębiorcy - wyjazd do USA
    Date: Tue, 21 Jun 2005 15:15:13 +0200

    Witam,

    mam nastepujący problem:

    Mam własną działalność gospodarczą (miesięczny dochód około 15-20 tys. zł) i
    chciałbym wyjechac we wrześniu na urlop do USA. Jako że najlepiej mieć tam
    KK, zacząłem się rozglądac w internecie za ciekawymi ofertami.
    Jednak nie wiem do końca jak to działa i mam kilka pytań:
    1. Jakie dokumenty o dochodach muszę przedstawić bankowi? PIT?
    2. Czy muszę zakładac konto w danym banku jeśli chce mieć KK?
    3. Jaki bank polecacie? Citibank, bo jest obecny w USA?
    4. Na jaki limit mogę liczyć przy takich miesięcznych dochodach?
    5. Potrzebne są zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS i US?
    6. Moge korzystać od razu z KK czy trzeba miec przez jakis czas wplywy na
    rachunek (jesli taki jest potrzebny)?

    Mam konta firmowe w ING (główne) i BZWBK.

    Dzięki za pomoc.

    K.