  • 1. Data: 2008-09-05 17:43:29
    Temat: KK i rabaty [zakupy w necie]
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO>

    Witam

    Mam prosbe - moze ktos zna odpowiedz, chodzi mi o okreslenie, ktora karta ma
    najwiecej punktow rabatowych do zakupow w necie. Citi reklamuje swoj program
    rabatowy jako najwiekszy w Polsce, ale mnie nie interesuje np. salon
    pieknosci w Pcimiu, czy salon motoryzacyjny w Kurniku.

    Patrzylem na mShop mBanku, chyba bzwbk ma jakis sklep online (premiumshop).
    Ceny w obydwu przypadkach sa przewaznie (niestety) beznadziejne.

    Reasumujac, chodzi mi o rabaty placac karta danego banku i o jak najwieksza
    ilosc sklepow online ("swoj" jak mbank i bzwbk, czy partnerskie), mam
    nadzieje, ze choc niejasno napisalem...to wyrazilem sie jasno ;D

    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

  • 2. Data: 2008-09-07 13:47:43
    Temat: Re: KK i rabaty [zakupy w necie]
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Patrzylem na mShop mBanku, chyba bzwbk ma jakis sklep online
    > (premiumshop). Ceny w obydwu przypadkach sa przewaznie (niestety)
    > beznadziejne.

    Tak jest w kazdym przpadku programu rabatowego. Zwykle znajdziesz
    nizsze ceny w innych sklepach niz w tych z rabatami. Ostatnio zauwazylem,
    ze jak sklep przystepuje do jakiegos programu rabatowego to chyba
    od razu do tylu ile sie da, bo naklejki sa od razu z wielu programow
    rabatowych albo z zadnego.
    Ja przez poltora roku uzycia KK Citi jeszcze ani razu nie skorzystalem
    z rabatu bo zawsze gdzies da sie kupic taniej (ale bez rabatu :) ).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2008-09-07 19:27:34
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ga0m20$ljp$1@inews.gazeta.pl, *Marcin* wrote:

> [...]
    > Ja przez poltora roku uzycia KK Citi jeszcze ani razu nie skorzystalem
    > z rabatu bo zawsze gdzies da sie kupic taniej (ale bez rabatu :) ).

    hmm a mi sie udalo wyhaczyc najtansze moim zdaniem opony w necie w sklepie
    baloon.pl i jeszcze dawali 5% rabatu na karte citi :)
    Ale ja tez twierdze ze te programy rabatowe sa srednio przydatne.
    Za to z tanszej myjni z Citi-bp i kawy korzystam.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-09-07 20:38:24
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch>
    napisał w wiadomości news:ga1a26$q64$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > hmm a mi sie udalo wyhaczyc najtansze moim zdaniem opony w necie w
    > sklepie baloon.pl i jeszcze dawali 5% rabatu na karte citi :)

    w baloon.pl zawsze dają 5% rabatu
    nawet przy pierwszym zakupie i nazywa się to "zniżka dla stałego
    klienta" ;-)

    > Ale ja tez twierdze ze te programy rabatowe sa srednio przydatne.

    przydatne do reklamowania KK..;-)

    Sławek

  • 5. Data: 2008-09-08 06:07:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin" <u...@u...eu> wrote in message

    > Ja przez poltora roku uzycia KK Citi jeszcze ani razu nie skorzystalem
    > z rabatu bo zawsze gdzies da sie kupic taniej (ale bez rabatu :) ).

    To kup teniej bilety lotnicze w LOTu :). Na karte Citi jest 7% rabatu.

    MK

  • 6. Data: 2008-09-08 06:27:36
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > To kup teniej bilety lotnicze w LOTu :). Na karte Citi jest 7% rabatu.

    Rzadko latam (raz w roku na wakacje), a ostatnio jak kupowalem to w Ryanair
    byly polowe
    tansze niz w Locie:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2008-09-08 06:51:28
    Od: k...@o...pl

    On 8 Wrz, 08:07, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > To kup teniej bilety lotnicze w LOTu :). Na karte Citi jest 7% rabatu.

    tu mozna by porównywac jak sklepy - mozna kupic bilet taniej gdzie
    indziej;)