    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK money.pl
    Date: Wed, 11 Apr 2007 11:01:58 +0200

    Witam

    Będę potrzebował pożyczyć około 10000 zł w połowie czerwca, zwrócę
    wszystko pewnie w połowie lipca. Wymyśliłem sobie że najtaniej i
    najwygodniej dokonam tego zakładając sobie kartę kredytową money.pl. W
    promocji jest brak opłat za wydanie karty i pierwszy rok używania oraz
    oprocentowanie 0% przez pierwsze 3 miesiące, licząc od decyzji banku o
    wydaniu karty.

    Czy dobrze kombinuję?

    Jak się dokładnie liczy te 3 miesiące 0%? Załóżmy że złożę wniosek o
    kartę w połowie maja, dostanę ją na początku czerwca, w połowie czerwca
    wypłacę 10000 (to będzie płatność kartą, nie gotówka). Do kiedy
    najpóźniej muszę to spłacić, aby uniknąć oprocentowania? Nie używałem
    nigdy karty kredytowej, mniej więcej orientuję się jak to działa, ale
    nie mam pewności.

    Ile czasu mija od złożenia wniosku do otrzymania karty?

    Karol