  • 21. Data: 2006-04-07 07:24:45
    Temat: Re: KK na wymianę
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Radziłbym się nauczyc czytać. Szczególnie regulaminy bankowe w zakresie
    > kart kredytowych.

    A co w nich takiego tajemnego tkwi ? Rok temu dostalem KK, za ktora nie
    zaplacilem nic. Przez ten rok bank zarobil 0zl na odestkach i innych
    oplatach bo wszystko zawsze placilem w terminie. Po prostu obracalem
    sobie kazdego miesiaca ok. 50 dni nie swoimi pieniedzmi zupelnie za
    free. Co wiecej w tym czasie pieniadze, ktore normalnie bym wydal lezaly
    na eMax+ i cos tam zarbialy. No i pokaz mi, gdzie tu bank zarobil na
    mnie? Gdzie te moje koszta?

    Teraz mi sie KK skonczyla, i bank zrezygnowal z oplaty za wydanie
    kolejnej karty, wiec przez nastepny rok bede przez ponad 50 dni obracal
    zupelnie nie moimi pieniedzmi.

    A jeszcze straszniejsze jest to, ze taki mBank tez mi dal KK zupelnie
    gratisowo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos