  • 11. Data: 2006-09-06 07:18:30
    Temat: Re: KK pod zastaw lokaty - pytanie
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-09-06 00:22, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:

    > Tym, że tego oryginału nie użyjesz gdzie indziej. (Ja tylko cytuję)

    Jeszcze bardziej głupie ;) W Raiffim nikt nie słyszał o duplikatach
    wyciągów? "Halo, infolinia, nie dostałem wyciągów za ostatnie trzy
    miesiące, możecie je przesłać ponownie?". :-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2006-09-06 07:32:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Tym, że tego oryginału nie użyjesz gdzie indziej. (Ja tylko cytuję)

    Co to w ogóle jest oryginał wyciągu, skoro wiele banków w ogóle nie
    przysyła papierowych wyciągów z kart?

    MJ

  • 13. Data: 2006-09-06 16:08:39
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Co to w ogóle jest oryginał wyciągu, skoro wiele banków w ogóle nie
    > przysyła papierowych wyciągów z kart?

    Na przyklad ktore?

  • 14. Data: 2006-09-06 20:23:11
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > "Paweł" <p...@c...pl> wrote in message

    > A pod wzgledem funkcjonalnosci karty co lepsze?

    Dla mnie najlepsza jest KK Millennium (Visa Silver), ma niezły podgląd przez
    net z blokadami (łączna kwota) i można zmieniać PIN. W Raifim i ING PIN-u
    zmieniać nie można :(
    Poza tym Raifi ma kiepski podgląd przez net, tylko z zestawieniem wykonanych
    transakcji.
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 15. Data: 2006-09-06 22:03:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Paweł napisał(a):

    > Dla mnie najlepsza jest KK Millennium (Visa Silver), ma niezły podgląd przez
    > net z blokadami (łączna kwota) i można zmieniać PIN. W Raifim i ING PIN-u
    > zmieniać nie można :(

    Niech mi ktoś wytłumaczy jak krowie na rowie, co lepszego jest w
    Silverze, czego nie ma w Economicu.

    Silver jest
    a) droższy o 5 PLN rocznie;
    b) oprocentowanie ma wyższe;
    b) oprocentowanie liczone jest od dnia zaksięgowania transakcji - w
    przypadku Economic od daty zamknięcia okresu rozliczeniowego.

    Chyba, że komuś zależy na zniżkach na Medicover, kartach IAPA i Avis.